Napisano 19 Kwiecień 200519 l Greetings! Ostatnio mam problem z animacja, a raczej jej zlozeniem. Wiem, ze da sie osobno dodawac mgle i tworzyc Depth of Field z kanalu Z-Depth.. W maxie w effects/file output mozna wyexportowac ten kanal, jednak nie jest on Anti-Aliasingowany. Czytalem, ze to normalne (?).. i wtedy rada sa pliki .RPF/.RLA, w ktorych mozna wlaczyc opcje exportu Z-Depth. Tyle, ze po odpaleniu takich plikow pod Combustionem czy AE pojawiaja sie strasznie dziwne efekty i z tego co wiem to rowniez nie jest nowosc. Czy ktos wie moze jak efektywnie dodawac mgle i dofa do surowych renderow? Pracuje jeszcze pod maxem.. jak szukalem po necie to trafilem na skrypt do Mayi, ktory podczas renderowania generuje prawidlowy, wygladzony kanal glebi, czy jest cos takiego pod maxa? Pozdrawiam Gith
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Jestem troszkę zaskoczony, bo jak u siebie dam Render Elements i Z Depth to max mi wywala kanał głębi z pełnym Antyalisingiem. Gładki jak pupa nimowlaka (max7)...
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor Ah faqtycznie, zapomnialem na smierc o tym ze jeszcze Render Elements jest :) Big thx :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto