Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Greetings!

 

Ostatnio mam problem z animacja, a raczej jej zlozeniem. Wiem, ze da sie osobno dodawac mgle i tworzyc Depth of Field z kanalu Z-Depth.. W maxie w effects/file output mozna wyexportowac ten kanal, jednak nie jest on Anti-Aliasingowany. Czytalem, ze to normalne (?).. i wtedy rada sa pliki .RPF/.RLA, w ktorych mozna wlaczyc opcje exportu Z-Depth. Tyle, ze po odpaleniu takich plikow pod Combustionem czy AE pojawiaja sie strasznie dziwne efekty i z tego co wiem to rowniez nie jest nowosc. Czy ktos wie moze jak efektywnie dodawac mgle i dofa do surowych renderow? Pracuje jeszcze pod maxem.. jak szukalem po necie to trafilem na skrypt do Mayi, ktory podczas renderowania generuje prawidlowy, wygladzony kanal glebi, czy jest cos takiego pod maxa?

 

Pozdrawiam

Gith

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jestem troszkę zaskoczony, bo jak u siebie dam Render Elements i Z Depth to max mi wywala kanał głębi z pełnym Antyalisingiem. Gładki jak pupa nimowlaka (max7)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności