Jump to content

Gith

Members
  • Content Count

    405
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Gith last won the day on April 15 2006

Gith had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

About Gith

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Wawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. z okazji 40 lecia. http://www.wired.com/2015/05/inside-ilm
  2. @norden Odnośnie CGI, matte paintingów i makiet to właśnie chodzą słuchy, że JJ Abrams chciał, żeby w tym filmie było więcej efektów "analogowych", miniatur, etc. Do tego polecam fragmencik: Ponad to, myślę że ILM jest na tyle doświadczonym studiem, że dobrze wiedzą co będzie dobrze wyglądać, jakiej technologii użyć do konkretnych ujęć tak, żeby było to optymalne jakość/cena/koszt. Z wrakiem ISD było jedno ujęcie, a raczej jego fragment więc ciężko to teraz oceniać moim zdaniem, a z drugiej strony czuję, że to był właśnie ukłon w stronę matte paintingów ze Starej Trylogii. A o co dokładnie chodzi z tym przeostrzeniem? edit: ok nie jego fragment bo to byl cały pan, ale nie rozumiem. Jesli sie czepiasz technikaliów to wiedz, że pan na głowicy statywu nie ma (nie powinien) miec paralaksu. Poza tym co jest złego w precyzyjnym ustawianiu kadru? O to chyba chodzi w zdjęciach prawda? :) Jesli z tym przeostrzeniem chodzi Ci o ten "zoom" to musisz wiedzieć, że te lepsze obiektywy trzymają focus podczas transfokacji.
  3. z ciekawostek: wystabilizowany shot z Sokołem :) http://imgur.com/MVhkmQa
  4. Good catch @Rotomonks ciekawe czy zrobią mu hołd czy to tylko inspiracja :)
  5. a o jakich produkcjach mówisz? bo Ratatouille czy Toy Story 3 są genialnie oświetlone..
  6. A ja rzygam już identycznymi trailerami gier i filmów o temacie wyścigów montowanych po cztery ujęcia na sekundę, a tutaj taka miła odmiana :) ..i jeszcze do tego Beethoven :)
  7. hm, nie przypominam sobie zadnego filmu z ILMu gdzie uzywali V-Raya jako glowny renderer (albo jeden z wazniejszych). Owszem, uzywaja nawet i Maxa, ale do matte paintingow i set extensions, jak chociazby w Revenge of the Sith, ale nigdy nie uzywali V-Raya ani Maxa jako glowny soft. Z tego co pamietam DD korzystalo duzo z V-raya przy Real Steel. Teraz ILM odkad kupil Katane i testowal Arnolda przy Mission Impossible, jest on teraz wykorzystywany jako podstawa w 'Pacific Rim'. Back to topic. Ciekawe to! Klienci na takie malzenstwo na pewno sie znajda. Dobry wybor dla mnogosci studiow, ktore wybraly V-Raya. I Owszem, nie - nie umiera :)
  8. ^ a widzial "How to Train Your Dragon" albo "Madagaskar 3" chociazby? heheh ;)
  9. Pojawil sie nowy cinematic wymiataczy z Węgier :) http://www.itsartmag.com/features/halo-4-prologue/
  10. a wcale nie bo Double Negative! albo nie, ILM! ooo nie, sorry WETA przeciez jest najlepsza! oh please, ffs -_-
  11. Gith

    Demoreel

    Super, congratz i powodzenia! :) p.s. Jezu, juz tak publicznie :D Sorry, zalani jestesmy. Postaram sie jak najszybciej!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy