Skocz do zawartości

Wklesly BOX


ZiBi_PL

Rekomendowane odpowiedzi

bardzo glupie pytanie ale jak zrobic idealna wkleslosc boxa ? Gdy robie Edit mesh to zaznaczony fragment (np srodek) daje wglab boxa ale jego scianki staja sie bardzo zaokraglone. Trudno napisac mi o co chodzi choc rzecz jest taka prosta dlatego dodaje sreena

 

CHODI MI O TO ABY SCIANYKI "wkleslosci" byly pod katem 90* to tyczy sie tez wypuklosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wielkie dzieki za pomoc :P nawet nie wiedzialem ze rozwiazanie jest tak proste i "pod reka" :-) nawet nie wiece ile czasu dzieki wam zaoszczedze :D

 

 

 

PYTANIE 2 !!!

kiedy wytne kawalek boxa (np to co na obrazku na czerono zaznaoczne) to on sie robi "pusty" w srodku. nie ma krawdzi na wycietch bokach. dlaczego tak jest i ja kzrobic aby bryla po wycieciu byla "pelna" w srodku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba chodzi ci o to ze nie widać srodka po wycieciu poligona.

1. W Viewport Configurations zaznacz Force 2-sided.

Co pozwoli ci intensywnie cieszyć sie z widoku zawartosci srodka tego boxa :D

2. Jednak aby zobaczyć cos po renderingu musisz nadać swojemu boxowi jakis material.

W tym celu wciskasz "M" na klawiaturze, nadajesz jakis material( jaki tam ci akurat jest potrzebny) i zaznaczasz w Shader Basic Parameters opcje "2-Sided"

To chyba tyle.

Pozdrawiam.

Proponuje zagladac do HELPA Maxa - wciśnij F1 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności