Napisano 21 Kwiecień 200519 l bardzo glupie pytanie ale jak zrobic idealna wkleslosc boxa ? Gdy robie Edit mesh to zaznaczony fragment (np srodek) daje wglab boxa ale jego scianki staja sie bardzo zaokraglone. Trudno napisac mi o co chodzi choc rzecz jest taka prosta dlatego dodaje sreena CHODI MI O TO ABY SCIANYKI "wkleslosci" byly pod katem 90* to tyczy sie tez wypuklosci.
Napisano 21 Kwiecień 200519 l Zaznacz polygon, ale zamiast go przesuwać, zastosuj extrude. Czasem dodatkowo problemem może być smoothing groups. Wtedy dodatkowo nałóż modyfikację 'smooth' i zaznacz opcję auto smooth.
Napisano 21 Kwiecień 200519 l Spiesze z pomoca :) 1. Konwersja Boxa do Editable Poly. 2. Inset gornego poligona. 3. Extrude z ujemna wartoscia. Mysle ze pomoglem. Pozdrawiam.
Napisano 22 Kwiecień 200519 l Autor wielkie dzieki za pomoc :P nawet nie wiedzialem ze rozwiazanie jest tak proste i "pod reka" :-) nawet nie wiece ile czasu dzieki wam zaoszczedze :D PYTANIE 2 !!! kiedy wytne kawalek boxa (np to co na obrazku na czerono zaznaoczne) to on sie robi "pusty" w srodku. nie ma krawdzi na wycietch bokach. dlaczego tak jest i ja kzrobic aby bryla po wycieciu byla "pelna" w srodku ?
Napisano 22 Kwiecień 200519 l Figura jest pełna tylko tego nie widzisz - po kliknięciu prawym przyciskiem na nazwie okienka w opcjach zaznacz 2-sides(czy jakoś tak - napewno podobne):)
Napisano 22 Kwiecień 200519 l Chyba chodzi ci o to ze nie widać srodka po wycieciu poligona. 1. W Viewport Configurations zaznacz Force 2-sided. Co pozwoli ci intensywnie cieszyć sie z widoku zawartosci srodka tego boxa :D 2. Jednak aby zobaczyć cos po renderingu musisz nadać swojemu boxowi jakis material. W tym celu wciskasz "M" na klawiaturze, nadajesz jakis material( jaki tam ci akurat jest potrzebny) i zaznaczasz w Shader Basic Parameters opcje "2-Sided" To chyba tyle. Pozdrawiam. Proponuje zagladac do HELPA Maxa - wciśnij F1 :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto