Gość redsov Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 witam, jestem baardzo początkujący, bawię sie grafika 3d od wczoraj, :) wymodelowałem już część pewnego pokoju, chciałbym nałożyć na podłogę teksturę parkietu, wszystko wykonałem w photoshopie, lecz gdy chę nałożyć na bryłę to tekstura sie bardzo rozciaga ... w zwiazku z tym prosze o rady i wskazówki jak ustawic aby tekstura rozkladala sie na bryle sąsiadująco ... :)) z gory dzieki, pozdrawiam
Plastique Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 Mozesz takze uzyc modyfikatora UVW mapping, i tam zmienic tiling, ale narazie to powinno ci wystarczyc... powodzenia. (aha ten post powien byc raczej w innym dziale)
3dsmaxman Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 jesli twoja textura nadaje sie do kafelkowania (pokafelkowane wzory beda sie pokrywaly), to ustaw parametry Tile w rolecie Maps>Diffuse Color>Maps (kliknac)>Coordinates na odpowiednia ilosc kafelkow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się