Posted April 24, 200520 yr witam, jestem baardzo początkujący, bawię sie grafika 3d od wczoraj, :) wymodelowałem już część pewnego pokoju, chciałbym nałożyć na podłogę teksturę parkietu, wszystko wykonałem w photoshopie, lecz gdy chę nałożyć na bryłę to tekstura sie bardzo rozciaga ... w zwiazku z tym prosze o rady i wskazówki jak ustawic aby tekstura rozkladala sie na bryle sąsiadująco ... :)) z gory dzieki, pozdrawiam
April 24, 200520 yr Mozesz takze uzyc modyfikatora UVW mapping, i tam zmienic tiling, ale narazie to powinno ci wystarczyc... powodzenia. (aha ten post powien byc raczej w innym dziale)
April 24, 200520 yr jesli twoja textura nadaje sie do kafelkowania (pokafelkowane wzory beda sie pokrywaly), to ustaw parametry Tile w rolecie Maps>Diffuse Color>Maps (kliknac)>Coordinates na odpowiednia ilosc kafelkow
Create an account or sign in to comment