Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, jestem baardzo początkujący, bawię sie grafika 3d od wczoraj, :)

wymodelowałem już część pewnego pokoju, chciałbym nałożyć na podłogę teksturę parkietu, wszystko wykonałem w photoshopie, lecz gdy chę nałożyć na bryłę to tekstura sie bardzo rozciaga ...

 

w zwiazku z tym prosze o rady i wskazówki jak ustawic aby tekstura rozkladala sie na bryle sąsiadująco ... :))

 

z gory dzieki,

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mozesz takze uzyc modyfikatora UVW mapping, i tam zmienic tiling, ale narazie to powinno ci wystarczyc... powodzenia.

(aha ten post powien byc raczej w innym dziale)

Napisano

jesli twoja textura nadaje sie do kafelkowania (pokafelkowane wzory beda sie pokrywaly), to ustaw parametry Tile w rolecie Maps>Diffuse Color>Maps (kliknac)>Coordinates na odpowiednia ilosc kafelkow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności