Napisano 24 Kwiecień 200520 l witam, jestem baardzo początkujący, bawię sie grafika 3d od wczoraj, :) wymodelowałem już część pewnego pokoju, chciałbym nałożyć na podłogę teksturę parkietu, wszystko wykonałem w photoshopie, lecz gdy chę nałożyć na bryłę to tekstura sie bardzo rozciaga ... w zwiazku z tym prosze o rady i wskazówki jak ustawic aby tekstura rozkladala sie na bryle sąsiadująco ... :)) z gory dzieki, pozdrawiam
Napisano 24 Kwiecień 200520 l Mozesz takze uzyc modyfikatora UVW mapping, i tam zmienic tiling, ale narazie to powinno ci wystarczyc... powodzenia. (aha ten post powien byc raczej w innym dziale)
Napisano 24 Kwiecień 200520 l jesli twoja textura nadaje sie do kafelkowania (pokafelkowane wzory beda sie pokrywaly), to ustaw parametry Tile w rolecie Maps>Diffuse Color>Maps (kliknac)>Coordinates na odpowiednia ilosc kafelkow
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto