xarti Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 Witam! Nie wiedziałem jak nazwać topic. Robię prostą animację. Mam stół, a na nim kulkę. Nie wiem jak sprawić, aby podczas przesuwania kulka przypadkowo nie "wtopiła" się w stół. Czyli, żeby można było tylko przesuwać przedmiot po jakimś przedmiocie, ale nie w jego środku. __________________________ Drugi problem to, to, że na pasku animacji na dole jest tylko 100 klatek. Jak zwiększyć liczbę klatek np. do 1000? Z góry dzięki za pomoc. VGT EDIT Następnym razem postaraj się znaleźć pomysł na konkretny temat. Takie wątki będą usuwane.
streaker Napisano 24 Kwiecień 2005 Napisano 24 Kwiecień 2005 align (w górnym pasku) wybierasz obiekt, klikasz align i klikasz na drugi obiekt później już tylko kombinujesz wobec których osi ma wyrównać i opcjami maximum i minimum.
slate Napisano 26 Kwiecień 2005 Napisano 26 Kwiecień 2005 A może byś tak przeczytał tutorial o animacji dołączony do 3ds 7, już na samym początku wyjaśnione są problemy Cię nurtujące. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi