Napisano 25 Kwiecień 200520 l Mam problem z MeshSmooth. Użyje go na powierzchni ( rodzaj zagęszczenia siatki 1 ) poczym klikam na conwert to editable poly i powieszchnia jakby jeszcze raz pokryła się MeshSmooth .
Napisano 25 Kwiecień 200520 l max 6 lub 7? W meshsmooth masz włączone isoline display. Jest to tylko nowy spoób przestawienia siatki, jednak w rzeczywistości jest ona taka jak właśnie po skonwertowaniu do poly. Wyłącz isoline display, a sam się przekonasz.
Napisano 26 Kwiecień 200520 l Autor Jeżeli wyłącze isoline display. to powiesznia znowu pokrywa się MeshSmooth .
Napisano 26 Kwiecień 200520 l Ale ja właśnie Ci opisałem, że po wyłączeniu isoline powierzchnia nie pokrywa się meshsmoothem ponownie, tylko wtedy dopiero widzisz siatkę taką, jaką meshsmooth z danym itarations stworzył. To inaczej. Nałóż modyfiaktor meshsmooth z iterations 1, czy 2, nie wyłączaj isoline display. Na obiekt nałóż materiał wire i renderuj. -> Efekt ten sam We wcześniejszych wersjach max'a nie było isoline display i zawsze oglądałeś siatkę końcową. Nie wiem, jak to jeszcze wyjaśnić, jak ktoś jest w tym dobry, to niech się udzieli ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto