Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem z MeshSmooth. Użyje go na powierzchni ( rodzaj zagęszczenia siatki 1 ) poczym klikam na conwert to editable poly i powieszchnia jakby jeszcze raz pokryła się MeshSmooth .

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 838
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

max 6 lub 7?

 

W meshsmooth masz włączone isoline display. Jest to tylko nowy spoób przestawienia siatki, jednak w rzeczywistości jest ona taka jak właśnie po skonwertowaniu do poly. Wyłącz isoline display, a sam się przekonasz.

Napisano
  • Autor

Jeżeli wyłącze isoline display. to powiesznia znowu pokrywa się MeshSmooth .

Napisano

Ale ja właśnie Ci opisałem, że po wyłączeniu isoline powierzchnia nie pokrywa się meshsmoothem ponownie, tylko wtedy dopiero widzisz siatkę taką, jaką meshsmooth z danym itarations stworzył.

To inaczej. Nałóż modyfiaktor meshsmooth z iterations 1, czy 2, nie wyłączaj isoline display. Na obiekt nałóż materiał wire i renderuj. -> Efekt ten sam

We wcześniejszych wersjach max'a nie było isoline display i zawsze oglądałeś siatkę końcową.

Nie wiem, jak to jeszcze wyjaśnić, jak ktoś jest w tym dobry, to niech się udzieli ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności