Melonik Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 Mam problem z MeshSmooth. Użyje go na powierzchni ( rodzaj zagęszczenia siatki 1 ) poczym klikam na conwert to editable poly i powieszchnia jakby jeszcze raz pokryła się MeshSmooth . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 25 Kwiecień 2005 Share Napisano 25 Kwiecień 2005 max 6 lub 7? W meshsmooth masz włączone isoline display. Jest to tylko nowy spoób przestawienia siatki, jednak w rzeczywistości jest ona taka jak właśnie po skonwertowaniu do poly. Wyłącz isoline display, a sam się przekonasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Melonik Napisano 26 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2005 Jeżeli wyłącze isoline display. to powiesznia znowu pokrywa się MeshSmooth . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 26 Kwiecień 2005 Share Napisano 26 Kwiecień 2005 powiesznia?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 26 Kwiecień 2005 Share Napisano 26 Kwiecień 2005 Ale ja właśnie Ci opisałem, że po wyłączeniu isoline powierzchnia nie pokrywa się meshsmoothem ponownie, tylko wtedy dopiero widzisz siatkę taką, jaką meshsmooth z danym itarations stworzył. To inaczej. Nałóż modyfiaktor meshsmooth z iterations 1, czy 2, nie wyłączaj isoline display. Na obiekt nałóż materiał wire i renderuj. -> Efekt ten sam We wcześniejszych wersjach max'a nie było isoline display i zawsze oglądałeś siatkę końcową. Nie wiem, jak to jeszcze wyjaśnić, jak ktoś jest w tym dobry, to niech się udzieli ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się