3dsmaxman Napisano 27 Kwiecień 2005 Share Napisano 27 Kwiecień 2005 jak stworzyc material imitujacy kostke brukowa (taka w ksztalcie klepsydry)? narysowac pod maxem obrysy, wyrenderowac z kanalem alfa i nalozyc na troche zmodyfikowana texture betonu wraz z kanalem alfa? czy w jakis inny sposob? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 27 Kwiecień 2005 Share Napisano 27 Kwiecień 2005 Zrobić zdjęcie prawdziwej kostki, na jego podstawie dorobić bumpa i wrzucić w diffuse i bump te mapy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 27 Kwiecień 2005 Share Napisano 27 Kwiecień 2005 ja bym zrobił displacem i zwykłą texturą kamienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domel31 Napisano 27 Kwiecień 2005 Share Napisano 27 Kwiecień 2005 Mozesz to zrobic tak ze znajdziesz mape diffuse i bump na google albo na plytkach total tex. jesli takowe posiadasz. Jesli chcesz aby wyszla w miare realistyczna kostka to polecam vraya i zastosowac VRayDisplacementMod na texturze bump. http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/displMod_params.htm tu masz jak to dziala. Pozniej na to naloz sobie fajna mapke diffuse i bedzie gites. Niezapomnij: -zeby obiekt skladal sie z segmentow np. 20x20x1 - nalozyc przed zastosowaniem tej opcji UVW MAps Powinno byc okey Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 27 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2005 domel - ja dopiero co v-raya zainstalowalem i jestem z niego zupelnie zielony sam sobie fotek nie zrobie, bo nie mam ani cyfrowki ani skanera :( pokaze wam jak wyszlo moim sposobem ;) texturki sa jak narazie pogladowe (na murach bedzie graffiti, trzepaki beda bardziej dopracowane no i jezdnia "bardziej asfaltowa") :) wogole praca w poczatkowej fazie tworzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 27 Kwiecień 2005 Share Napisano 27 Kwiecień 2005 serio dobrze radze zaglądnij na EVERMORION do tutków z vraya i tam jest o displace uwierz mi bedzie to wyglądać lepiej zwłaszcza z GI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 28 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 28 Kwiecień 2005 OK, zagladne a takie pytanie -> jak przerobie helpa do v-raya, to bede juz mial jakies podstawy, czy jeszcze sporo tutkow trzeba przeerobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 28 Kwiecień 2005 Share Napisano 28 Kwiecień 2005 tego avatara z kas znam...............:P , material kostki ?!?!?!?!?!? > chyba texture!!!! , nie kapuje, a jak texture to .... chyba nie powiesz ze nie mozesz znalezc.... stary posciagaj trcoche textur! > bez tego ani rusz. ja mam 4 giga na dysku. wiec mam conieco , jak chcesz o moge przeslac Ci texturki, nawet bdb, hi res, ale jak wroce do domciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się