Skocz do zawartości

jak zrobic material imitujacy kostke brukowa?


3dsmaxman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mozesz to zrobic tak ze znajdziesz mape diffuse i bump na google albo na plytkach total tex. jesli takowe posiadasz.

 

Jesli chcesz aby wyszla w miare realistyczna kostka to polecam vraya i zastosowac

VRayDisplacementMod na texturze bump.

http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/displMod_params.htm

tu masz jak to dziala.

Pozniej na to naloz sobie fajna mapke diffuse i bedzie gites.

Niezapomnij:

-zeby obiekt skladal sie z segmentow np. 20x20x1

- nalozyc przed zastosowaniem tej opcji UVW MAps

 

Powinno byc okey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domel - ja dopiero co v-raya zainstalowalem i jestem z niego zupelnie zielony

sam sobie fotek nie zrobie, bo nie mam ani cyfrowki ani skanera :(

 

pokaze wam jak wyszlo moim sposobem ;) texturki sa jak narazie pogladowe (na murach bedzie graffiti, trzepaki beda bardziej dopracowane no i jezdnia "bardziej asfaltowa") :) wogole praca w poczatkowej fazie tworzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego avatara z kas znam...............:P , material kostki ?!?!?!?!?!? > chyba texture!!!! , nie kapuje, a jak texture to .... chyba nie powiesz ze nie mozesz znalezc.... stary posciagaj trcoche textur! > bez tego ani rusz. ja mam 4 giga na dysku. wiec mam conieco , jak chcesz o moge przeslac Ci texturki, nawet bdb, hi res, ale jak wroce do domciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności