Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam kolejny problem, tym razem z Rag Dollem. Na scenie mam przygotowane obiekty do animacji . Tworzę Bipeda i przypisuje mu skrypt Rag Doll. Kiedy biorę Preview in Window, kukła spada i zachowuje się tak jak powinna (obija się o obiekty na scenie) . Jednak kiedy biorę Create Animation, zaczynają się problemy. Kukła nie spada, tylko zwisa na obiekcie Bip01. Myślałem, że jest coś z ustawieniami masy obiektów wchodzących w skład bipeda. Faktycznie, kilka obniektów posiadało masę 0, tyklo że po wprowadzeniu masy na 10 na wszystkie obiekty bipeda, problem się powtarza...

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masterowi chodzi o to, żeby zbudować prosty szkielet kożystając z kości w maxie a nie z bipeda... biped wbrew pozorom jest bardzo złożony i stąd pewno te problemy. Jak dasz proste kości będzie na pewno ok :)

Napisano

Spokojnie mozna bipeda reactorem traktowac. Zrobilem nawet film dla was ale nie mam go gdzie dac, moze ktos ma troche wolnego miejsca na swoim serwerze ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności