Napisano 29 Kwiecień 200519 l Mam kolejny problem, tym razem z Rag Dollem. Na scenie mam przygotowane obiekty do animacji . Tworzę Bipeda i przypisuje mu skrypt Rag Doll. Kiedy biorę Preview in Window, kukła spada i zachowuje się tak jak powinna (obija się o obiekty na scenie) . Jednak kiedy biorę Create Animation, zaczynają się problemy. Kukła nie spada, tylko zwisa na obiekcie Bip01. Myślałem, że jest coś z ustawieniami masy obiektów wchodzących w skład bipeda. Faktycznie, kilka obniektów posiadało masę 0, tyklo że po wprowadzeniu masy na 10 na wszystkie obiekty bipeda, problem się powtarza...
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Autor a tak dokładniej? Wiesz, z animacji jestem prawie całkiem zielony .
Napisano 2 Maj 200519 l Masterowi chodzi o to, żeby zbudować prosty szkielet kożystając z kości w maxie a nie z bipeda... biped wbrew pozorom jest bardzo złożony i stąd pewno te problemy. Jak dasz proste kości będzie na pewno ok :)
Napisano 13 Maj 200519 l Spokojnie mozna bipeda reactorem traktowac. Zrobilem nawet film dla was ale nie mam go gdzie dac, moze ktos ma troche wolnego miejsca na swoim serwerze ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto