slayer2004 Napisano 29 Kwiecień 2005 Napisano 29 Kwiecień 2005 Mam kolejny problem, tym razem z Rag Dollem. Na scenie mam przygotowane obiekty do animacji . Tworzę Bipeda i przypisuje mu skrypt Rag Doll. Kiedy biorę Preview in Window, kukła spada i zachowuje się tak jak powinna (obija się o obiekty na scenie) . Jednak kiedy biorę Create Animation, zaczynają się problemy. Kukła nie spada, tylko zwisa na obiekcie Bip01. Myślałem, że jest coś z ustawieniami masy obiektów wchodzących w skład bipeda. Faktycznie, kilka obniektów posiadało masę 0, tyklo że po wprowadzeniu masy na 10 na wszystkie obiekty bipeda, problem się powtarza...
Master Kiełbaster Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 do rag dolla chyba trzeba stworzyć włąsny szkielet
slayer2004 Napisano 30 Kwiecień 2005 Autor Napisano 30 Kwiecień 2005 a tak dokładniej? Wiesz, z animacji jestem prawie całkiem zielony .
Kris_R Napisano 2 Maj 2005 Napisano 2 Maj 2005 Masterowi chodzi o to, żeby zbudować prosty szkielet kożystając z kości w maxie a nie z bipeda... biped wbrew pozorom jest bardzo złożony i stąd pewno te problemy. Jak dasz proste kości będzie na pewno ok :)
Tesaurus Napisano 13 Maj 2005 Napisano 13 Maj 2005 Spokojnie mozna bipeda reactorem traktowac. Zrobilem nawet film dla was ale nie mam go gdzie dac, moze ktos ma troche wolnego miejsca na swoim serwerze ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się