Napisano 30 Kwiecień 200519 l Mam pytanko wie ktos jak zrobic prawdziwe fale nie noisem . Chodzi mi o autentyczne fale ktore beda sie przesuwac i uderzac w plaze skaly itp. I czy wie ktos jak zrobic fajna pijane morska ?? Z góry dziekuje!
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Można wykonać symulacje płynów za pomocą Glu3d albo RealFlow, chociaż w skali wybrzeża to bedzie bardzo wymagające dla sprzętu. A można też animować ręcznie nadpływające fale, użyć emiterów cząsteczek dla rozprysków na skałach, wkomponować jakieś elementy w post produkcji i też bedzie nieźle, może nawet lepiej niż dokładna symulacja wody, bo przecież nie to jest tutaj najważniejsze.
Napisano 30 Kwiecień 200519 l to ma byc animacja? moze jakis morph? a na piane nie mam pomyslu chyba ze particle emiter jakis ale pewien nie jestem
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto