Gość Flash[pl] Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 Mam pytanko wie ktos jak zrobic prawdziwe fale nie noisem . Chodzi mi o autentyczne fale ktore beda sie przesuwac i uderzac w plaze skaly itp. I czy wie ktos jak zrobic fajna pijane morska ?? Z góry dziekuje!
.ai Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 Można wykonać symulacje płynów za pomocą Glu3d albo RealFlow, chociaż w skali wybrzeża to bedzie bardzo wymagające dla sprzętu. A można też animować ręcznie nadpływające fale, użyć emiterów cząsteczek dla rozprysków na skałach, wkomponować jakieś elementy w post produkcji i też bedzie nieźle, może nawet lepiej niż dokładna symulacja wody, bo przecież nie to jest tutaj najważniejsze.
illy Napisano 30 Kwiecień 2005 Napisano 30 Kwiecień 2005 to ma byc animacja? moze jakis morph? a na piane nie mam pomyslu chyba ze particle emiter jakis ale pewien nie jestem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się