Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Ja, jako użytkownik, który ma dopiero jeden post, a który kiedyś znał odpowiedź na pytanie (przeczytał kiedyś w książce), aktualnie nie zna (pożyczył książkę, która niestety już nie wróciła). Ja człowiek z ułomnąścią dysortografii. Zapytuję Was przyszłość rynku komputerowo graficznego:

Kurna napiszcie jak i który reactor użyć do symulacji grawitacji, bo metodą prób i błędów doszedłem jedynie do całkowitej destrukcji

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 943
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

destrukcji... czyli co... ustawiles sobie np murek z cegielek i eksplodowal tak? :) jesli o to chodzi to reakcor w 3dsmaxie jest w miare dobry ale trzeba go ustawic.. co oznacza poprawienie Col.Tolerance. pewnie jest ona ustawiona z duzym parametrem i elementy ise od sieibe odpychaja dosc szybko. wystarczy dobrze sie pobawic parametrami i bedzie ok.

 

milego dnia

Napisano
  • Autor

hmm.. nie.. nie chodziło mi o destrukcję, jak to nazwałeś "cegiełek", destrukcja jakiej doświadczyłem zakończyła się wysłaniem raportu o błędach, resetu wymuszonego(nic poza przyciskami na obudowie nie reagowało) i utwardzeniem w przekonaniu, że pamięci trzeba dokupić i napakować tyle, ile tylko się w tym blaszaku zmieści.

 

acha... jeszcze mi zniknął podkatalog "scenes" co mnie trochę dobiło i zmotywowało do pisania tutaj -swoją drogą fajne forum- ale owo zniknięcie było chyba spowodowane czymś innym...

 

ponawiam prośbę:

napiszcie jak i który reactor użyć do symulacji grawitacji...

Napisano

Jeśli jest to ciało stałe.. twarde... to w reactorze się to nazywa Rigid Body... zaznaczasz więc grupę obiektów, które mają brać udział w symulacji i zadajesz im Rigid Body Collection. Aby na obiekt zadziałała grawitacja, obiekt musi posiadać masę. Masę nadaje się z rolety Properties w reactorze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.