Napisano 30 Kwiecień 200519 l Ja, jako użytkownik, który ma dopiero jeden post, a który kiedyś znał odpowiedź na pytanie (przeczytał kiedyś w książce), aktualnie nie zna (pożyczył książkę, która niestety już nie wróciła). Ja człowiek z ułomnąścią dysortografii. Zapytuję Was przyszłość rynku komputerowo graficznego: Kurna napiszcie jak i który reactor użyć do symulacji grawitacji, bo metodą prób i błędów doszedłem jedynie do całkowitej destrukcji
Napisano 30 Kwiecień 200519 l destrukcji... czyli co... ustawiles sobie np murek z cegielek i eksplodowal tak? :) jesli o to chodzi to reakcor w 3dsmaxie jest w miare dobry ale trzeba go ustawic.. co oznacza poprawienie Col.Tolerance. pewnie jest ona ustawiona z duzym parametrem i elementy ise od sieibe odpychaja dosc szybko. wystarczy dobrze sie pobawic parametrami i bedzie ok. milego dnia
Napisano 30 Kwiecień 200519 l Autor hmm.. nie.. nie chodziło mi o destrukcję, jak to nazwałeś "cegiełek", destrukcja jakiej doświadczyłem zakończyła się wysłaniem raportu o błędach, resetu wymuszonego(nic poza przyciskami na obudowie nie reagowało) i utwardzeniem w przekonaniu, że pamięci trzeba dokupić i napakować tyle, ile tylko się w tym blaszaku zmieści. acha... jeszcze mi zniknął podkatalog "scenes" co mnie trochę dobiło i zmotywowało do pisania tutaj -swoją drogą fajne forum- ale owo zniknięcie było chyba spowodowane czymś innym... ponawiam prośbę: napiszcie jak i który reactor użyć do symulacji grawitacji...
Napisano 2 Maj 200519 l Jeśli jest to ciało stałe.. twarde... to w reactorze się to nazywa Rigid Body... zaznaczasz więc grupę obiektów, które mają brać udział w symulacji i zadajesz im Rigid Body Collection. Aby na obiekt zadziałała grawitacja, obiekt musi posiadać masę. Masę nadaje się z rolety Properties w reactorze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto