goanday Napisano 30 Kwiecień 2005 Share Napisano 30 Kwiecień 2005 Ja, jako użytkownik, który ma dopiero jeden post, a który kiedyś znał odpowiedź na pytanie (przeczytał kiedyś w książce), aktualnie nie zna (pożyczył książkę, która niestety już nie wróciła). Ja człowiek z ułomnąścią dysortografii. Zapytuję Was przyszłość rynku komputerowo graficznego: Kurna napiszcie jak i który reactor użyć do symulacji grawitacji, bo metodą prób i błędów doszedłem jedynie do całkowitej destrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
upsilon1 Napisano 30 Kwiecień 2005 Share Napisano 30 Kwiecień 2005 destrukcji... czyli co... ustawiles sobie np murek z cegielek i eksplodowal tak? :) jesli o to chodzi to reakcor w 3dsmaxie jest w miare dobry ale trzeba go ustawic.. co oznacza poprawienie Col.Tolerance. pewnie jest ona ustawiona z duzym parametrem i elementy ise od sieibe odpychaja dosc szybko. wystarczy dobrze sie pobawic parametrami i bedzie ok. milego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goanday Napisano 30 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 30 Kwiecień 2005 hmm.. nie.. nie chodziło mi o destrukcję, jak to nazwałeś "cegiełek", destrukcja jakiej doświadczyłem zakończyła się wysłaniem raportu o błędach, resetu wymuszonego(nic poza przyciskami na obudowie nie reagowało) i utwardzeniem w przekonaniu, że pamięci trzeba dokupić i napakować tyle, ile tylko się w tym blaszaku zmieści. acha... jeszcze mi zniknął podkatalog "scenes" co mnie trochę dobiło i zmotywowało do pisania tutaj -swoją drogą fajne forum- ale owo zniknięcie było chyba spowodowane czymś innym... ponawiam prośbę: napiszcie jak i który reactor użyć do symulacji grawitacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 2 Maj 2005 Share Napisano 2 Maj 2005 Jeśli jest to ciało stałe.. twarde... to w reactorze się to nazywa Rigid Body... zaznaczasz więc grupę obiektów, które mają brać udział w symulacji i zadajesz im Rigid Body Collection. Aby na obiekt zadziałała grawitacja, obiekt musi posiadać masę. Masę nadaje się z rolety Properties w reactorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goanday Napisano 2 Maj 2005 Autor Share Napisano 2 Maj 2005 dzięki na szczęście do tego jeszcze książkę odzyskałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się