mentaller Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 heh, kolejne pytania mam ;-). posiadam na obiekcie teksturę ( konkretni jest to plane) i chciałbym uzyskac efekt kałuż - czyli gdzieniegdzie płaskie plamy odbijające otoczenie. próbowałem to jakos zrobić, ale nie wychodziło ;-(. prosze o pomoc!
mentaller Napisano 1 Maj 2005 Autor Napisano 1 Maj 2005 już rozwiązałem problem - trywialne rozwiązanie to blended map ;-)
polka dot Napisano 1 Maj 2005 Napisano 1 Maj 2005 musisz namalowac to w jakims programie 2d, czyli mape dla reflecta: na czarno caly plane a na bialo tam gdzie chcesz kaluze. potem tworzysz material i wrzucasz to do reflecta :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się