Monster Napisano 23 Maj 2003 Napisano 23 Maj 2003 Witam. Heh, nie myslalem ze kiedys wysle wlasnego posta. Forum sledze od ponad pol roku, ale dopiero niedawno sie zarejestrowalem (hmm, dziwne - zarejestrowal sie i juz ma jakies problemy :]). Ale zeby nie denerwowac moderatorow przejde do sedna sprawy. W jaki sposob modelujecie samochody ? Spline\'ami i surface\'m czy \"boxowaniem\" ? Chetnie przeczytam wszelkie opinie, wady, zalety itp. kazdej z metod. Z gory dzieki.
kamiljus Napisano 23 Maj 2003 Napisano 23 Maj 2003 Tak właśnie przez surface. Poczytaj są 2 tutoriale na tym serwise o modelowaniu samochodów
Monster Napisano 23 Maj 2003 Autor Napisano 23 Maj 2003 Znam je na pamięć :] Tylko jakos dziwnie opcja surface, niestety, jest chyba moim wrogiem. Byc moze cos robie nie tak (a raczej NA PEWNO) ale nie wiem co. Dlatego jestem ciekaw czy tylko mi te spline\'y nie wychodza ? Poza tym chcialem poznac opinie uzytkownikow o obu sposobach modelowania (ktora metoda powszechniejsza).
sikham Napisano 23 Maj 2003 Napisano 23 Maj 2003 rób czym uważasz że bedzie ci lepiej nie da sie tak powiedzieć o to jest lepsze to gorsze - to tylko zależy od ciebie
Pablo Napisano 23 Maj 2003 Napisano 23 Maj 2003 ja osobiscie polecam polymodeling...jest wygodny,latwy i szybki:)) pozdr
Nimrod Napisano 24 Maj 2003 Napisano 24 Maj 2003 Pooglądaj se dokładnie wszystkie WiPy samochodów, a jest ich sporo, zazwyczaj przy każdym pisze, jaką metodą jest robiony. Ja sam na razie robie splajnamii wadą tej metody jest to, że jak coś sknocisz, musisz się późnmiej cofać do tyłu :(. Wymaga ona wiele cierpliwości. Polymodelingu jeszcze nie próbowałem, ale patrząc na prace AcidBoya XL (polymodeling) czy Tomka Rozkosza (splajny) widać, że obiema technikami, można osiągnąć równie dobre rezultaty.
Monster Napisano 29 Maj 2003 Autor Napisano 29 Maj 2003 Pewnie jest to pytanie godne hiperpoczątkującego, ale musze je zadać aby mieć pewność że dobrze myśle. Polymodelling to modelowanie z wielokątów, czyli odpowiednie mieszanie vertexami tak, by stworzyć obiekt 3d ?
Pablo Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 Polymodling to...hmm.. tworzysz sobie na poczatku Plane\'a i konwertujesz go na Editable Poly....i potem sobie od tego Plane extrudujesz kolejne krawedzie az powstaje caly obiekt/siatka.... pozdr
STANEK Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 potraktuj swój obiekt prawym przyciskiem myszy najedź na conver to: a tam editable poly - i jedziesz z modelowaniem. Pozdrawiam
Monster Napisano 30 Maj 2003 Autor Napisano 30 Maj 2003 Dzięki za odpowiedzi. Dobrze myślałem, o co chodzi z tym polymodellingiem. Pytanie o blueprinty (nie bijcie mnie!). Sprawdzałem na prawie wszystkich podanych w historii stronach (zadałem sobie trud przeszukania archiwum, zeby nikt mnie nie zjechał) i na zadnej stronce z blueprintami nie znalazłem Passata W8. Ponieważ MUSZĘ(!) go zrobić na po wakacjach, bardzo proszę o pomoc...
Andree Napisano 31 Maj 2003 Napisano 31 Maj 2003 nie zawsze da sie znalezc dokladne blueprinty tego co sie chce modelowac. Czasami trzeba korzystac z normalnych zdjec. Poszukaj w googlu zdjec passata z boku tylu,przodu,gory. Mysle ze cos sie znajdzie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się