Grom Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 chodzi mi o zrobienie np. wina w butelce chce zeby realistycznie wygladało jak to zrobic ????
Hindus Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 nie bardzo wiem o co ci biega ale jak masz model butelki to kopiujesz wewnętrzne polygony ( te wewnątrz butelki) ucinasz np w połowie (slice) potem zamykasz powierzchnie i dajesz flipa (normal) albo używasz jakiegoś pluginu do symulacji cieczy np real flow, ale na razie pokaz siatke tej buteleczki to ci powiem jak masz to zrobic ;)
TrojkaT Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 to masz np. zwykla szklanke ?? zaznaczasz wewnetrzne poligony i co dalej ?? jak zamknac powierzchnie ??
RA Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Border (zakladka selection) --> zaznaczasz gore (niezamknieta) --> Cap --> Cut i tniesz do woli, aby siatka jakos wygladala --> Polygon (zakladka selection) --> znow zaznaczasz gore --> Modyfikator Noise.
TrojkaT Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 no nie wiem moze mi ktos napisac co i jak pokolej zrobic potem czym to wypenic itd. ???
TrojkaT Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 mozesz jakis tutorial ciekawy bo mam kilka ale nie zaglenili sie w ten zrobiozg :)
La R Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 ja bym osobiście zrobił to za pomocą boleana taj jak pod poniższym linkiem (uwaga limit tranferu): www.yoke.webpark.pl/how_to.rar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się