Jump to content

Animacja ludzika


burza102

Recommended Posts

Za pomoca character studio zrobilem szkieleta i postawilem nim kilka krokow i usiadlem na krzeslo. Animacja skonczyla sie na 300 klatce. Chcialbym aby kostek przesiedzial te 100 kolejnych klatek na krzesle i od 400 wstal. Wiec ustwilem sie na 400 klatce wcisnelem auto key i przesunelem na 420 klate aby wstanie bylo wmiare plynne i szybkie. Przesunelem koscmi w odpowiednim kierunku i wylaczylem auto key. Daje play a tu ludzik zaczyna wstawac juz od 300 klatki i konczy na 400 - wyglada to strasznie badziewiascie i nie jest to co zalozylem. Jezeli ktos zrozumial o co mi chodzi to czy moze mi cos pomoc ?? dzieki z gory

Link to comment
Share on other sites

cofnij sie do momentu siedzenia (skasuj te klakti co są potem)

ustaw na 400 klatke i ustal tam klatke kluczową np w auto key minimalnie ludka przesuń

(musi sie na sliderze taki znaczek pojawić) teraz ustaw 420 i przesuń ludka do góry i gotowe

Link to comment
Share on other sites

Zrobilem to co napisalem, czyli na 400 klatce dalem auto key i przesunelem minimanie postac aby na time slider pojawil sie znaczek i kiedy ustawiam na 420 klatke i daje auto key i wstaje ludkiem. Jednak poodtworzeniu animacji on powstaje jeszcze przed 400 klatka.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy