burza102 Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 Za pomoca character studio zrobilem szkieleta i postawilem nim kilka krokow i usiadlem na krzeslo. Animacja skonczyla sie na 300 klatce. Chcialbym aby kostek przesiedzial te 100 kolejnych klatek na krzesle i od 400 wstal. Wiec ustwilem sie na 400 klatce wcisnelem auto key i przesunelem na 420 klate aby wstanie bylo wmiare plynne i szybkie. Przesunelem koscmi w odpowiednim kierunku i wylaczylem auto key. Daje play a tu ludzik zaczyna wstawac juz od 300 klatki i konczy na 400 - wyglada to strasznie badziewiascie i nie jest to co zalozylem. Jezeli ktos zrozumial o co mi chodzi to czy moze mi cos pomoc ?? dzieki z gory
Marvey Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 cofnij sie do momentu siedzenia (skasuj te klakti co są potem) ustaw na 400 klatke i ustal tam klatke kluczową np w auto key minimalnie ludka przesuń (musi sie na sliderze taki znaczek pojawić) teraz ustaw 420 i przesuń ludka do góry i gotowe
burza102 Napisano 11 Maj 2005 Autor Napisano 11 Maj 2005 Zrobilem to co napisalem, czyli na 400 klatce dalem auto key i przesunelem minimanie postac aby na time slider pojawil sie znaczek i kiedy ustawiam na 420 klatke i daje auto key i wstaje ludkiem. Jednak poodtworzeniu animacji on powstaje jeszcze przed 400 klatka.
sauax Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 konczysz na 300 klatce i ludzik siedzi, skoro ma siedziec do 400 klatki to skopiuj klucz z 300 do 400 (klikasz shift i myszka przesuwasz klucz na timeline) a potem w 420 zrob wstanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się