Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć !

2 dni temu zaczalem robić cos w 3ds ... i podczas w/w tutoriala się zawiesiłem ...

Otóż w momencie gdy trzeba uzyc funkcji extrude na tym pojedyńczym kółku nie moge zrobić tak żeby figura była cały czas "płaska" i zeby powstało 5 pierścieni. Szukałem odpowiedzi na forum jednak nie znalazłem odpowiedzi, a nie wiem czy jest to pod F1, gdyż chwilowo używam wersji trial programu i nie ma tam pomocy ... Nidługo będe miał full wersje to się doedukuję jednak chciałbym prośić o małe lecz sczegółowe pisane językiem nooba wyjaśnienie.

Link do tutoriala: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs160/index.html

Z góry wielkie thnx. Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zeczywiscie, z tym co ten tutek pokazuje jest cos nie tak

sprobuj zrobic to za pomoza extrude z wartoscia 0, a nastepnie kilka razy inset z odpowiednimi wartosciami; to powinno wystarczyc

Napisano

Tak , próbowałem już z ustawieniem extrude na 0 ale to nie pozwala mi na to żebym zrobił aż 5 pierścieni ... , a na tutorialu to wygląda jakby gość to kopiował -_- ...

Pozdrawiam

Napisano

Dzięki wielkie. Dokladnie o to chodziło :-)

 

Pozdrawiam.

 

 

a jak juz jestem przy tych pierscieniach ... to zapytam o sposób zaznaczania. Czy można zaznaczać krawędzie w takis sposób abu wybrał załóżmy wszystkie zewnętrzne ? albo te , które układają się w koło ?

Dzięku z góry.

 

 

1st time zawsze boli ... :-) 10x !

Napisano

Pierwsza sprawa to edytuj posty zamiast pisać jeden pod drugim.

Co do zaznaczeń:

Do zaznaczania kół masz przyciski loop i ring w panelu modify

W praktyce jednak najczesciej zaznacza się recznie, ewentualnie zaznaczac mozna obszarami czy tez uzywac soft selection.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności