xyrion Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 pytanie brzmi czy uzywacie modyfikatora shell (soldify stara nazwa) przy modelowaniu karoserii samochodu, bo mi sie wydaje ze wtedy wszystko jest zbyt grube wiec czy uzywac go o grubosci 0,1 czy nie uzywac w ogole ?
Hindus Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 ja tam nie wiem ale możesz zaznaczyć opcje 2side przy materiale który nakładasz, albo poprzez extrude nadać grubość , odradzam solidify - używałem w maxie 5 i nie jest taki dobry.
xyrion Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 no wlasnie....o shell`u tak bylo napisane w tutku ale nie bylo nic wspomniane o jego grubosci wiec zastanawia mnie to, 2-sided robi praktycznie taki sam efekt jak shell o grubosci 0,1 wiec ok
3dsmaxman Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 modyfikator ten sluzy do nadawania grubosci? bo ja kiedys robilem model niemieckiego transportera SdKfz. 251, i nie moglem poradzic sobie z nadawaniem grubosci scianom pancernym, gdyz extrude powodowal nachodzenie na siebie siatki oraz to, ze mialem plyty o pewnej grubosci, lecz puste od jednej strony dacie mi jakies linki do tutkow o tym modyfikatorze?
GRiPi Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 no jak sie nachodza to chyba recznie trzeba poprawic :P a to ze z jednej strony nie miales poly to chyba logiczne, bo extrude tylko wytlacza rowki, a nie jest to kompleksowe narzedzie do robienia grubosci blachy :P
Rekomendowane odpowiedzi