Skocz do zawartości

shell (soldify), uzycie, pojazdy 3d


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

pytanie brzmi czy uzywacie modyfikatora shell (soldify stara nazwa) przy modelowaniu karoserii samochodu, bo mi sie wydaje ze wtedy wszystko jest zbyt grube wiec czy uzywac go o grubosci 0,1 czy nie uzywac w ogole ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ja tam nie wiem ale możesz zaznaczyć opcje 2side przy materiale który nakładasz, albo poprzez extrude nadać grubość , odradzam solidify - używałem w maxie 5 i nie jest taki dobry.

Napisano

no wlasnie....o shell`u tak bylo napisane w tutku ale nie bylo nic wspomniane o jego grubosci wiec zastanawia mnie to, 2-sided robi praktycznie taki sam efekt jak shell o grubosci 0,1 wiec ok

Napisano

modyfikator ten sluzy do nadawania grubosci?

 

bo ja kiedys robilem model niemieckiego transportera SdKfz. 251, i nie moglem poradzic sobie z nadawaniem grubosci scianom pancernym, gdyz extrude powodowal nachodzenie na siebie siatki oraz to, ze mialem plyty o pewnej grubosci, lecz puste od jednej strony

 

dacie mi jakies linki do tutkow o tym modyfikatorze?

Napisano

no jak sie nachodza to chyba recznie trzeba poprawic :P a to ze z jednej strony nie miales poly to chyba logiczne, bo extrude tylko wytlacza rowki, a nie jest to kompleksowe narzedzie do robienia grubosci blachy :P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności