AleRT Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 Mam pytanie, czy da sie zrobic odwolanie z jednego pliku swf do drugiego. Chodzi mi o to ze jak sie klika na link w jednym to zeby np szlo do jakiejs klatki w drugim, da rade tak zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 localconnection(), czy jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr Dobosz Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 i zmien temat bo jak ktos bedzie tego szukal co ty probujesz sie dowiedziec to po nazwie ,,pytanie'' tego nei znajdzie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrz3d Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 ...ale temat "pytanie" go napewno zainteresuje i, i tak tam wejdzie... nie no zarcik, zmien zmien... a co do pytania - da rade:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 Ale chcesz ten jeden zawrzeć w drugim, czy w htmlu masz dwa oddzielne swfy i chcesz odwołać z jednego do drugiego ?! Jeżeli pierwsza opcja to masz prosty sposób target.gotoAndPlay();. Jezeli druga i chcesz robić w ten sposób strony, to może się da, ale tak się nie robi, bo w praktyce jest to mało wydajne i profesjonalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 Mało wydajne nie jest, w szczególności jak używasz Zinc2. Ściągnij sobie demo, albo zobacz tutki to zobaczysz ile można z flasha wyciągnąć ;P w tym też łączenie między swf'ami - http://www.multidmedia.com pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 22 Maj 2005 Autor Share Napisano 22 Maj 2005 mam w htmlu dwa oddzielne swfy, zrobilem tak poniewaz animacja logo + muzyka loaduje sie dluzej niz main page, i pozwala to odwiedzajacemu od razu poruszac sie po stronie bez czekania az załaduje sie header. Moim zdaniem to nie jest mało profesjonalne, a ulatwia zycie po prostu. kombinowalem z localconnection ale hmm nie iwem jak do konca tego uzwyac. znalazlem jakis tutorial ale sa chyba w nim błedy bo mi zaznacza script na czerowo ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PPK Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 to nie mozesz zrobic jednego swf do ktorego wczytujesz header i muze z zewnatrz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 zrób swf i wczytuj główną stronę. muza może być wczytywana w czasie przeglądania, nieprawdaż? :) i do tego wcale nie potrzeba 2 swf'ów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 22 Maj 2005 Autor Share Napisano 22 Maj 2005 w sumie moge, ale to troche babrania bedzie, ale skoro mowicie ze dwa swf to bez sensu sprawa to chyba sie pobawie w ta babranine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 jakie babranie - to jest najprostrze rozwiązanie ! edit: a tak poza tym, to jak nie wiesz jak użyć jakąś funkcję to masz b.dobrze napisany help (F1) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 22 Maj 2005 Autor Share Napisano 22 Maj 2005 a jak zrobic zeby ten drugi swf wgral sie w miejsce dokladnie takie jakie chce ? bo jak uzwyam loadmovienum to mi sie pokazuje w pozycji 0,0 EDIT - z tym juz sobie poradzilem, zaladowalem swf'a do sprite i ustawilem anchor point na top left, ale powstal nowy problem. W tym swf'ie jest preloader i jak wgralem to do sprite'a to on oczywiscie nie dziala i w ogole animacje sie walą, da sie to jakos ominac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 22 Maj 2005 Share Napisano 22 Maj 2005 Preloader preloaderowi nie równy. Opisz bardziej problem. Jakiego masz preloadera? Żeby dobrze zadziałał musisz rozumieć jak działa i zastosować go tak, żeby działał w tym pzypadku.. To takie blabla, ale taka jest istota. A jeżeli chodzi o babranie to właśnie umieszczanie kilku swfów w htmlu to jest babranie ! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 22 Maj 2005 Autor Share Napisano 22 Maj 2005 no ale nawet nie chcodzi o sam preloader, tylko animacje tez nie dzialaja bo sa oparte na skryptach. chodzi o to ze po wgraniu do sprite'a tego swf'a nie odczytuje on skryptów i sie zastanawiam czy jest jakis patent zeby to ominąc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PPK Napisano 23 Maj 2005 Share Napisano 23 Maj 2005 do sprite'a co to jest ? tylko animacje tez nie dzialaja bo sa oparte na skryptach. chodzi o to ze po wgraniu do sprite'a tego swf'a nie odczytuje on skryptów i sie zastanawiam czy jest jakis patent zeby to ominąc. poczytac o roznicy miedzy _parent a _root Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 23 Maj 2005 Autor Share Napisano 23 Maj 2005 jakto co to jest ? no sprajt ;] ale powiem Ci ze tym postem to mi nie pomogles zbytnio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 23 Maj 2005 Share Napisano 23 Maj 2005 sprite to pojęcie wyjęte z Directora - we Flashu to tłumacząc jest objekt, a jak się nie mylę to przy ładowaniu pliku swfg możesz załadować go w miejsce dowolnego MC - czyli piszesz skryt loadMovie..... i na końcu wpisujesz argument np. "aaa", z tym że na scenie musisz mieć mc o nazwie "aaa". I tak b. ładnie możesz kontrolować miejsce wgrania swf'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 23 Maj 2005 Share Napisano 23 Maj 2005 Stary, to masz skrypty na pałę napisane. Spróbuj zrozumieć hierarchię (czy jak się to pisze) obiektów w scenie. Czyli dowiedz się czym jest targetowanie (m.in. _root, _parent, this, etc.. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 23 Maj 2005 Autor Share Napisano 23 Maj 2005 hm no nie bardoz na pałe, nie wiem czy to ma znaczenie ale nie robie tego w Flash Mx tylko w swishmax, ale flash to flash przeciez :) pobadam te hierarchie, kurde no zatrzymalem sie w miejscu z tym targetowaniem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 23 Maj 2005 Share Napisano 23 Maj 2005 to się przerzuć na MXa :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 23 Maj 2005 Autor Share Napisano 23 Maj 2005 heh nie jest tak źle jak myślałem, po porstu wrzucalem swfa do prelaodera anie sceny i dlatego mi animka nie chodzila loool :D ale i tak jest problem: mam napisany skrypcik błysku w swf'ie ktorego laduje wyglada ona tak http://alert.k9.pl/portfolio/trzy/hometest.html a jak ładuje tego swf'a to jest tak: http://alert.k9.pl/portfolio/trzy/banner3swi.html nie wiem o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 23 Maj 2005 Share Napisano 23 Maj 2005 Bo To Co Ładujesz Musisz WrzuciĆ Na Ftp Wtedy BĘdzie DziaŁaĆ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 23 Maj 2005 Autor Share Napisano 23 Maj 2005 ale chodzi o to ze to wlasnie jest na ftp, przeicez podalem linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 23 Maj 2005 Share Napisano 23 Maj 2005 to sprawdź wszystkie nazwy i sprawdź czy na pewno ładujesz swf, nie html.... bo jak jest dobrze to po prostu MUSI działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 23 Maj 2005 Autor Share Napisano 23 Maj 2005 aaaaaaaaaaale sie zaraz zdenerwuje, nie wiem o co chodzi, to napewno jest cos prostego, a i tak nie moge wyłapać błedu. Jest wyraźnie napisane _root.main.loadMovie ("hometest.swf"); nazwy sie zgadzają...zaraz sie zdnenerwuje :) A nie chce rezygnowac z tego efektu bo mi sie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 24 Maj 2005 Autor Share Napisano 24 Maj 2005 ok prblem rozwiązany wystarczylo wywalić _root w dwoch miejscach, dzieki wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 nie ma sprawy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 24 Maj 2005 Autor Share Napisano 24 Maj 2005 hehe, ja chyba jestem jakis pechowy czlowiek :) dalem w menu odwołanie do tego targetu w ktorym wgrywam mainpage swf zeby szedl do sceny "out" i puscil pierwsza klatke i cos kurde nie dizala, bo nic sie nie dizeje ;/ taki kod dalem w buttonie on (press) { tellTarget (main) { gotoSceneAndPlay(out, 1); } } UPDATE - nieaktualne dalem wsyztsko do jednej sceny ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 24 Maj 2005 Share Napisano 24 Maj 2005 Hmm podoba mi się ten motylek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AleRT Napisano 24 Maj 2005 Autor Share Napisano 24 Maj 2005 a jednak jestem pechowy ;] mam problem z dynamicznym tekstem. sprawa jest taka ze jak klikne na menu link powiedzmy ABOUT to mi sie zmienia dynamiczny tekst w main na about. Tylko ze jest jedna lipa bo ten tekst sie nie pokazuje (na tekst jest nalozony efekt wjazdu do sceny) w buttonie dalem skrypt: on (press) { main.nmaly.text = ABOUT; } i dupa ! tekst sie nie pokazuje jak jest animacja na nim, jak to rozwiązać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maceo Napisano 25 Maj 2005 Share Napisano 25 Maj 2005 hmm.. ale ABOUT to zmienna na tym samym poziomie ?! jeżeli zmienna ale z innego to musisz ją zatargetować np. _parent.ABOUT. JEżeli to jest tekst to musisz mu to powiedzieć i objąć w "" czyli "ABOUT" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się