Igi Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 próbuje ise nauczyc modelowac samochod bo kazdy mi nie do konca wychodzi no i robie teraz vw passata i kiedy chce -przekonwertowac ze spajnów na poly to dzieje sie tak jak ponizej. co mam zrobic zeby tego uniknac??
Marcin Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 konvertujesz spline na poly ? po co ? jak juz to przekonvertuj po nadaniu modyfikatora surface o ile spliny są ułozone pod dzialanie tego modyfikatora ... albo tu czegos nei rozumiem ... napisz cos wiecej o problemie
MaGuu Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 No to moze tak: Jeżeli dałes już surface i powierzchnia ładnie wyszła to: 1) dajesz na każdy wertex Corner (prawam myszy i corner) 2) w opcjach Surface dajesz "Steps" na 0 3) Potem obiekt convertujesz na Editable Poly Ale u Ciebie to nie zadziała chyba bo widze ze dales Surface i porobily sie tylko niektóre płaszczyzny - zwiększ Threshlod a opcjach Surface moze pomoze :) P.S. Marcin - Czasami ogólny model robie ze splajnów potem ta metodą zamieniam to na EP i lece ze szczegółami które o wiele łatwiej się robi za pomocą EP niż Splajnami :)
Igi Napisano 23 Maj 2005 Autor Napisano 23 Maj 2005 tzn to jest tak ze nie kazdy wierzchołek jest typu corner wiekszosc jest bezier corner ale kiedys tez probowalem modelowac inny samochod i jak konwertowalem na poly bylo wszystko wporzadku tylko tutaj. nie ma zadnych segmentow ktorych nie dotyczy modyfikator surface wszystkie sa chyba poiłaczone. jeszcze mam pytanie. probuje ktorys raz z kolei modelowac samochod i jak to sie robi? na poczatku robi sie ksztalt samochodu ze spajnow pozniej modeluje sie szczegóły innymi sposobami modelowania? czy kazda czesc trzeba robic osobno (typu maska drzwi) dołączam siatke (usunąłem juz nawet najbardziej przeszkadzajace wierzchołki i nadal jest zle. moze to zalezy od ustawien w surface. thresholda tez zmniejszylem i nic
Rekomendowane odpowiedzi