Jump to content

Igi

Members
  • Content Count

    369
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

204 Excellent

1 Follower

About Igi

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Kraków
  1. Armoru wow, wyszło przegenialnie. Jaram się jak krzew gorejący
  2. Koniu, biglebowsky, montelubiciastka, SlawomirWolicki, pumax - dzięki :) ojej ojej dziękuje ponownie za fronta, czuję się zaszczycony :)
  3. dziękuję, chce ale nie mogę ;____; najchętniej to bym robił takie pracki po godzinę, ale nie — muszę siedzieć i dłubać bo bym nie był sobą (; ̄Д ̄)
  4. Toż to polonez ;) ale miał wyglądać jak cadillac :p właśnie świruje ostatnimi czasy z detalem bo zawsze jakos brakuje mi go w pracach. Z polonezem zaczynałem tak po prostu z łapy i miałem kilka referencji, ale sie przeliczylem i zrobilem bardzo prosty model auta i budynku w majce, doslownie kilkadziesiat poly i po tym matchowalem perspektywe, pozostalych pracach biore pedzel monochromatycznie walor potem tonuje dodaje kolorow i jakos leci :p
  5. @biglebowsky, @PolakParafii, @elwiko -dzięki za miłe słowa, daje motywacje do dalszych rzeczy :) @elwiko - nie skojarzylo mi się to tak zupełnie ;)
  6. Siema, mały updejt Dulk9, theSZ, dzięki :)
  7. @kamesanin dzięki, nie znałem wcześniej remy la croix a tym bardziej jej półdupków :P wziałem się za cadillaci co kiedyś robiłem i trochę pozmieniałem
  8. graficznie ładne ale animacja jakaś kulawa
  9. bardzo fajne to wszystko :) gratki fronta
  10. tak tak, byłem tego świadom jak to rysowałem :) myślałem, że tak będzie spoko, że tam jeszcze ma jedną warstwę pod spodem i przez to może mieć taki wysoki ten kapelusz. Aaa to może jednak wrócę do tego łabędzia ale to za kilka dni bo mnie strasznie wymęczył ten rysunek i nie chcialem go zakatowac do końca.
  11. całkiem fajne, nie znałem tego. No i jeszcze klasyka: Andrew Loomis: Drawing figure for all its worth :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy