Napisano 23 Maj 200519 l Mam problem. Obecnie pracuje nad stillem z którego niedługo bende chciał zrobić animke jednak render póki co jednej "próbnej" klatki trwa ok. 50 min. Przyjmując że animka trwa przykładowo 1 minute przy czym 1s = 24 klatki, wychodzi, że: 60min * 24klatki * 50min = 72 000 min. Chyba nie musze mówić że to przydługo :). Poniżej zamieszczam render oraz jego krótką charakterystyke: czas ok: 50 min. vray light, vray shadow, HDRI, GI PS: chciałbym to skrócił do max. 15 min.
Napisano 23 Maj 200519 l niestety do animki po prostu musisz wyłączyć GI oraz zmniejszyć antyaliasing, innej rady nie ma... :(
Napisano 23 Maj 200519 l da rade bo kazda nastepna irradiance map liczy 10x szybciej wywal hdri z oswietlenia a zostaw tylko w odbiciach. w environment wylacz oswietlenie. to wydluza liczenie irradiance map. podobnie jak zmienisz color maping na inny niz linowy (tez wydluzy irradiance map). zastosuj jedno swiatlo i materialy bez rozmytych odbić i powinno dac rade. powodzenia z flickeringiem, mnie to dobija ps:robilem ostatnio testowa animke prostego pomieszczenia i zszedlem z jedna klatka do 40 s w 640x480 tak wiec powinno sie udac jak nie przekombinujesz z materialami. edit: wywalam animke bo to nie moj watek :D
Napisano 23 Maj 200519 l Autor zeszłem do 20 min. PYTANIA: 1. jak zostawić hdri tylko w odbiciach? 2. jak w envirnoment wyłączyć oświetlenie? PS: twoja animka naprawde fajna aż ciężko uwierzyć że 1 klatka się renderowała ok. 40 sekund.
Napisano 23 Maj 200519 l chyba za duzym kosztem a ile z tych 20 liczy irradiance map? 1.co do hdri "tylko w odbiciach" to jest taki slot przy materiale albo w nowszych vrayach w environment. 2. no ptaszek odznaczasz :D co do 40 s to pierwsza klatka liczyla sie okolo 10 min (glownie przez irradiance map) ale kolejne juz duzo krocej (ok 40 s)
Napisano 24 Maj 200519 l musisz zejsc do 1min gdzies :) 20 min to rozumiem render bo GI w takiej scence to pikus i do animacji z 4 klatki wystarczy policzyc. moze przez ten material tak dlugo... ile glossines subdivs dales ? jakie AA? i sprawdz ile bez aa sie renderuje.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto