Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem. Obecnie pracuje nad stillem z którego niedługo bende chciał zrobić animke jednak render póki co jednej "próbnej" klatki trwa ok. 50 min. Przyjmując że animka trwa przykładowo 1 minute przy czym 1s = 24 klatki, wychodzi, że: 60min * 24klatki * 50min = 72 000 min. Chyba nie musze mówić że to przydługo :). Poniżej zamieszczam render oraz jego krótką charakterystyke:

 

czas ok: 50 min.

vray light, vray shadow, HDRI, GI

 

PS: chciałbym to skrócił do max. 15 min.

 

82eg.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

niestety do animki po prostu musisz wyłączyć GI oraz zmniejszyć antyaliasing, innej rady nie ma... :(

Napisano

da rade bo kazda nastepna irradiance map liczy 10x szybciej

wywal hdri z oswietlenia a zostaw tylko w odbiciach. w environment wylacz oswietlenie. to wydluza liczenie irradiance map. podobnie jak zmienisz color maping na inny niz linowy (tez wydluzy irradiance map). zastosuj jedno swiatlo i materialy bez rozmytych odbić i powinno dac rade.

powodzenia z flickeringiem, mnie to dobija

 

ps:robilem ostatnio testowa animke prostego pomieszczenia i zszedlem z jedna klatka do 40 s w 640x480 tak wiec powinno sie udac jak nie przekombinujesz z materialami.

 

edit: wywalam animke bo to nie moj watek :D

Napisano
  • Autor

zeszłem do 20 min.

 

20min5nv.th.jpg

 

PYTANIA:

 

1. jak zostawić hdri tylko w odbiciach?

2. jak w envirnoment wyłączyć oświetlenie?

 

PS: twoja animka naprawde fajna aż ciężko uwierzyć że 1 klatka się renderowała ok. 40 sekund.

Napisano

chyba za duzym kosztem

a ile z tych 20 liczy irradiance map?

1.co do hdri "tylko w odbiciach" to jest taki slot przy materiale albo w nowszych vrayach w environment.

2. no ptaszek odznaczasz :D

 

co do 40 s to pierwsza klatka liczyla sie okolo 10 min (glownie przez irradiance map) ale kolejne juz duzo krocej (ok 40 s)

Napisano

musisz zejsc do 1min gdzies :) 20 min to rozumiem render bo GI w takiej scence to pikus i do animacji z 4 klatki wystarczy policzyc. moze przez ten material tak dlugo... ile glossines subdivs dales ? jakie AA? i sprawdz ile bez aa sie renderuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności