Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem. Obecnie pracuje nad stillem z którego niedługo bende chciał zrobić animke jednak render póki co jednej "próbnej" klatki trwa ok. 50 min. Przyjmując że animka trwa przykładowo 1 minute przy czym 1s = 24 klatki, wychodzi, że: 60min * 24klatki * 50min = 72 000 min. Chyba nie musze mówić że to przydługo :). Poniżej zamieszczam render oraz jego krótką charakterystyke:

 

czas ok: 50 min.

vray light, vray shadow, HDRI, GI

 

PS: chciałbym to skrócił do max. 15 min.

 

82eg.th.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

da rade bo kazda nastepna irradiance map liczy 10x szybciej

wywal hdri z oswietlenia a zostaw tylko w odbiciach. w environment wylacz oswietlenie. to wydluza liczenie irradiance map. podobnie jak zmienisz color maping na inny niz linowy (tez wydluzy irradiance map). zastosuj jedno swiatlo i materialy bez rozmytych odbić i powinno dac rade.

powodzenia z flickeringiem, mnie to dobija

 

ps:robilem ostatnio testowa animke prostego pomieszczenia i zszedlem z jedna klatka do 40 s w 640x480 tak wiec powinno sie udac jak nie przekombinujesz z materialami.

 

edit: wywalam animke bo to nie moj watek :D

Napisano

zeszłem do 20 min.

 

20min5nv.th.jpg

 

PYTANIA:

 

1. jak zostawić hdri tylko w odbiciach?

2. jak w envirnoment wyłączyć oświetlenie?

 

PS: twoja animka naprawde fajna aż ciężko uwierzyć że 1 klatka się renderowała ok. 40 sekund.

Napisano

chyba za duzym kosztem

a ile z tych 20 liczy irradiance map?

1.co do hdri "tylko w odbiciach" to jest taki slot przy materiale albo w nowszych vrayach w environment.

2. no ptaszek odznaczasz :D

 

co do 40 s to pierwsza klatka liczyla sie okolo 10 min (glownie przez irradiance map) ale kolejne juz duzo krocej (ok 40 s)

Napisano

musisz zejsc do 1min gdzies :) 20 min to rozumiem render bo GI w takiej scence to pikus i do animacji z 4 klatki wystarczy policzyc. moze przez ten material tak dlugo... ile glossines subdivs dales ? jakie AA? i sprawdz ile bez aa sie renderuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności