max_1989 Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 Mam problem. Obecnie pracuje nad stillem z którego niedługo bende chciał zrobić animke jednak render póki co jednej "próbnej" klatki trwa ok. 50 min. Przyjmując że animka trwa przykładowo 1 minute przy czym 1s = 24 klatki, wychodzi, że: 60min * 24klatki * 50min = 72 000 min. Chyba nie musze mówić że to przydługo :). Poniżej zamieszczam render oraz jego krótką charakterystyke: czas ok: 50 min. vray light, vray shadow, HDRI, GI PS: chciałbym to skrócił do max. 15 min.
danilo2 Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 niestety do animki po prostu musisz wyłączyć GI oraz zmniejszyć antyaliasing, innej rady nie ma... :(
buczer Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 da rade bo kazda nastepna irradiance map liczy 10x szybciej wywal hdri z oswietlenia a zostaw tylko w odbiciach. w environment wylacz oswietlenie. to wydluza liczenie irradiance map. podobnie jak zmienisz color maping na inny niz linowy (tez wydluzy irradiance map). zastosuj jedno swiatlo i materialy bez rozmytych odbić i powinno dac rade. powodzenia z flickeringiem, mnie to dobija ps:robilem ostatnio testowa animke prostego pomieszczenia i zszedlem z jedna klatka do 40 s w 640x480 tak wiec powinno sie udac jak nie przekombinujesz z materialami. edit: wywalam animke bo to nie moj watek :D
max_1989 Napisano 23 Maj 2005 Autor Napisano 23 Maj 2005 zeszłem do 20 min. PYTANIA: 1. jak zostawić hdri tylko w odbiciach? 2. jak w envirnoment wyłączyć oświetlenie? PS: twoja animka naprawde fajna aż ciężko uwierzyć że 1 klatka się renderowała ok. 40 sekund.
buczer Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 chyba za duzym kosztem a ile z tych 20 liczy irradiance map? 1.co do hdri "tylko w odbiciach" to jest taki slot przy materiale albo w nowszych vrayach w environment. 2. no ptaszek odznaczasz :D co do 40 s to pierwsza klatka liczyla sie okolo 10 min (glownie przez irradiance map) ale kolejne juz duzo krocej (ok 40 s)
Bobby_digital Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 musisz zejsc do 1min gdzies :) 20 min to rozumiem render bo GI w takiej scence to pikus i do animacji z 4 klatki wystarczy policzyc. moze przez ten material tak dlugo... ile glossines subdivs dales ? jakie AA? i sprawdz ile bez aa sie renderuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się