Napisano 24 Maj 200519 l Hey. Jestem w trakcie nakładania tekstury twarzy na swój model głowy i przy unwrapowaniu pare poligonów gdzieś mi sie zapodziało co objawia sie ciemnymi plamami na modelu (poligony na modelu są tylko w edytorze unwrap nie ma). gdy zaznacze poligon na modelu i daje Planar Map to w edytorze unwrapUVW zaznacza mi sie tylko niebieska ramka czyli miejsce w które musiałbym wkleić właśnie mapowany poligon, ale samego elementu już nie ma. Jak to naprawić?
Napisano 24 Maj 200519 l no to kliknij face na twarzy ktory brakuje w unwrapie, dal planar map - wtedy zmapuje ci tego face'a- przesun go gdzies dalej w unwrapie zeby nie przeszkadzal nastepnie nacis edit poly, albo kliknij prawym myszy na obiekt-convert to poly, poznej "unwrap UVW" i bedziesz mial cala siatke z tym nowo zmapowanym polygonem gdzies tam w okolicy pozostaje tylko wlozyc ten kawalek w ta dziure i "target weld" w unwrapie mam nadzieje ze pomoglem, i ze o to ci chodzilo :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto