Skocz do zawartości

tessellate - czy zwalnia rendering??


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czy jak zageszczam siatke na danym poligonie(np. zwykly kwadrat) i z jednego poligonu robi mi sie powiedzmy 100 i zaznacze dwa poligony i je wyekstruduje (powiedzmy na zewnatrz w "lini prostej") to jak bardzo wydluzy sie rendering tego obiektu???? czy nalezy pozniej usuwac zbedne krawedzie by poligonow nie bylo tak duzo??? czy to nie ma znaczenia przy dodaniu swiatla i cieni... bo nie wiem czy takie plaskie powierzchnie tez musze redukowac co do ilosci werteksow i krawedzi???

 

moze inaczej czy jak do zwyklej lini dodam 30 dodatkowych wierzcholkow ktore nie zmienia jej ksztaltu to bedzie sie ona dluzej renderowac?????

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zawsze ilosc poly, vertex itp. zwieksza dlugosc renderingu

 

zawsze nalezy dazyc do ograniczenia ilosci scianek i poly do niezbednego minimum (takiego, by np. kula nadal byla kula, a nie 20-scianem foremnym)

Napisano

należy także zachować zdrowy rozsądek - nie opłaca się przez parę minut usuwać vertexów tylko po to by rendering skrocił się o 5 sekund;-). jednak jesli mamy pareset tysięcy poly(lub wiecej) to już inna sprawa...




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności