klower Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 Jak zanimowac efekt gdzie siatka obiektu zaczyna sie pokrywac face\'ami (renderuje sie)
Gith Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 Wiem o co Ci chodzi, ale nie wiem jak to zrobic na Face\'ach. Natomiast mozesz to zrobic w inny sposob (przyklad na czajniczku): Tworzysz czajnik, przypisujesz mu modyfikator UVW Map i w czesci \"Alignment\" dopasowujesz X, Y lub Z tak, aby gizmo objelo caly obiekt w oknie Front i nacisnij Fit zeby sie dopasowalo do krawedzi obiektu: Przejdz do Material Editora, przypisz pierwsza wolna mape do obiektu i dla kanalu opacity przypisz mape Gradient Ramp (mozesz tez zrobic instance do Diffuse zebys mial podglad w viewporcie) We wlasciwosciach, wstaw po srodku jeszcze jednen kontroler (nie wiem jak to nazwac :P) i ustaw je tak, zeby ten blizej koloru czarnego (po lewej) mial kolor czarny (0,0,0), a ten blizej bialego (po prawej) kolor bialy (255, 255, 255) i zrob niewielki odstep. To przyklad: I teraz w zaleznosci od tego czy ma sie pojawiac czy znikac zanimuj kontrolery (czarny=100% przezroczysty i na odwrot, bialy=solid) Pamietaj o kontrolerach, zeby na koncach mialy mniej wiecej taki sam odstep. Do kanalu Diffuse mozesz wlozyc cokolwiek, byleby Opacity zostal. A jak chcesz, zeby opjawial sie/znikal z dolu do gory to poexperymentuj z Katem w zakladce Coordinates/Angle i tam parametr W (kat 90 to pionowo ;)) Jak jeszcze sa jakies pytania, albo cos rozjasnic to sluze. P.S. Ten text jest dla osoby ktora mniej wiecej jest obeznana z podstawowymi funkcjami Maxa... >Tutaj Pozdrawiam Gith
klower Napisano 29 Maj 2003 Autor Napisano 29 Maj 2003 taaaakk , wlasnie o to mi chodzilo , fantastic , senks !!!! [piwo]
Gith Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 W swojej animacji bawilem sie jeszcze opcja noise (tam w Gradient Ramp) i czasteczkami+wind, wprawdzie efekt jest inny niz zamierzony, ale i tak jest niezle :)
ZOMO Napisano 29 Maj 2003 Napisano 29 Maj 2003 Tak na chlopski rozum to najlatwiej bedzie wyrenderowac siatke potem gotowy obrazek...wsadzic w Combustion albo after effects i wyanimowac mask. No ale jak zwykle jest kilka rozwiazan na kazdy problem, co zrobisz zalezy od tego czego potrzebujesz :D
Gith Napisano 30 Maj 2003 Napisano 30 Maj 2003 Tak, ale z tym jest duzo roboty... a tak od razu masz, moze nie po Face\'ach, ale jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się