Marek G Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 To znowu ja i moje nocne wypociny.Wiem że dużo muszę jeszcze poprawić.czekam na wasze sugestie odnośnie textur i vraya.pozdr
max_1989 Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 Ja się czepne monitora radze zrobić dwa plane'y. Jako szkło ten pierwszy (zwierzchu) niech ma materiał szkła, a ten pod spodem to niech będzie zwykły diffuse. Bo teraz to nie ma żadnych odbic na tym monitorze. Renderek jak dla mnie troszke przepalony. Dodaj jeszcze kilka szczegułów popraw to co napisalem i będzie bardzo miła dla oka pracka :).
Marek G Napisano 28 Maj 2005 Autor Napisano 28 Maj 2005 Ja się czepne monitora radze zrobić dwa plane'y. Jako szkło ten pierwszy (zwierzchu) niech ma materiał szkła, a ten pod spodem to niech będzie zwykły diffuse. Bo teraz to nie ma żadnych odbic na tym monitorze. Renderek jak dla mnie troszke przepalony. Dodaj jeszcze kilka szczegułów popraw to co napisalem i będzie bardzo miła dla oka pracka :). masz całkowita rację z tym monitorem i może zrobić to zamo z obrazami. Tylko powiedz mi czy dobrze myślę: robię boxa nakładam na niego materiał standardowy z selfilumation na 100 przypisuję mu bitmapę następnie robię box cieniutki matriał vraymat szkło bezbarwne.tak?dobrze kombinuję.
Hindus Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 - textura na ścianie - textura na podłodze - monitor , klawiatura, biurko (słabe wykonanie) - brak obudowy pc ;) (w szufladzie ?) + oświetlenie 3/6 max i jak idzie :D ?
Marek G Napisano 28 Maj 2005 Autor Napisano 28 Maj 2005 - textura na ścianie - textura na podłodze - monitor , klawiatura, biurko (słabe wykonanie) - brak obudowy pc ;) (w szufladzie ?) + oświetlenie 3/6 max i jak idzie :D ? hindus punkt dla ciebie, rzeczywiście zapomianłem o jednostce kompa.:-) a nad powyższymi wskazówkami pomyślę.
SAIRAM Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 Na początek powiem, że mi sie podoba, a teraz co masz poprawić :D: -kółka fotelu są zdecydowanie za małe(wąskie)i woqle dolna część tego fotelu wygląda tak jakoś mało stabilnie -drzwi od szafek są jakoś dziwnie oświetlone(albo to wian textury) -tam w przedniej części stoliku są małe dziureczki, a cieni od nich nie widać Pozdro i powodzenia!!
wizz Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 heh jak ci sie to renderowało prawie 4 h to ja wolle nie wiedzieć na jakim sprzęcie ty pracujesz ( ale fajne fajne )
max_1989 Napisano 28 Maj 2005 Napisano 28 Maj 2005 zapewne wszędzie masz ustawione subdivs na 50 (standardowo) zmniejsz do 10 :).
Hindus Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 ta płyta przy biórku na czym wisi :P ? wciąż słabe textury..
AGmakonts Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 Te halogenki to photometric? Rozmyj odbicia na podłodze tak o 40-50% i bumpa. Dodaj kable. Porzesówaj, poobracaj troszke segregatory. Jak narazie to 3/6
danilo2 Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 to jest magiczna płyta Davida Coperfielda ;) A tak serio to toymg1 daj większy render bo na tym nie widać szczegułów, np. 1024/768
Marek G Napisano 31 Maj 2005 Autor Napisano 31 Maj 2005 A więc koledzy: Hindus - ta płyta przy biurku to jest blenda perforowana z blachy mocowana jest na 2 płaskowniki do blatu biurka od spodu (jeden płaskownik dobrze widać) AGmakonts - masz racje te światła photometric bumpa na podłodze usawionego mam na 35% Danilo2 - jutro dam render lepszej jakości właśnie się renderuje to na razie tyle do jutra a tak pozatym to jeżeli ktoś chciałby te mebelki w 3ds. to ja z miłą chęcią wyślę meilem jest brył około 350szt(ja je tworzyłem :-) ) zgłaszajcie się na maila [email protected] meble możecie sobie poglądać na http://www.mebledziedzic.com.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się