Napisano 28 Maj 200519 l Witam, Ukończyliśmy prace na papierową wersją magazynu WARP, która jest już dostępna. Na 84 stronach znajdziecie jedenaście obszernych artykułów o: - podstawach renderowania grafiki za pomocą OpenGL i DirectX - twórczości mistrza designu Feng'a Zhu (pracował m.in. nad najnowszą częścią Gwiezdnych Wojen - Star Wars: Epizod III i grami: Battle Realms, Duke Nukem Forever, BloodRayne, Unreal Championships 2006) - programowaniu konsoli GameBoy Advance - oprogramowaniu 3D (Maya, 3ds max, LightWave 3D, Softimage|XSI) - tworzeniu prostej gry 2D (DirectX) - matematyce układów współrzędnych - procesie modelowania obiektów low-poly - podstawach Windows API - programowaniu w C++ - modelowaniu postaci 3D ...i kilka innych, ciekawych rzeczy. Więcej informacji na naszej stronie http://www.warp.arx.pl pozdrawiamy, BCTeam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto