Skocz do zawartości

WARP mag


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ukończyliśmy prace na papierową wersją magazynu WARP, która

jest już dostępna. Na 84 stronach znajdziecie jedenaście obszernych artykułów o:

 

- podstawach renderowania grafiki za pomocą OpenGL i DirectX

- twórczości mistrza designu Feng'a Zhu (pracował m.in. nad najnowszą częścią Gwiezdnych Wojen - Star Wars: Epizod III i grami: Battle Realms, Duke Nukem Forever, BloodRayne, Unreal Championships 2006)

- programowaniu konsoli GameBoy Advance

- oprogramowaniu 3D (Maya, 3ds max, LightWave 3D, Softimage|XSI)

- tworzeniu prostej gry 2D (DirectX)

- matematyce układów współrzędnych

- procesie modelowania obiektów low-poly

- podstawach Windows API

- programowaniu w C++

- modelowaniu postaci 3D

...i kilka innych, ciekawych rzeczy.

 

Więcej informacji na naszej stronie http://www.warp.arx.pl

 

pozdrawiamy,

BCTeam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności