Napisano 2 Czerwiec 200520 l Witam dałem ten post tutaj ponieważ uważam ioz to wina modelu. Mam model jak na zdjęciu (po prawej) daję na niego cloth i kiedy spada na ziemię "rozwala" się jak obok. Dlaczego??
Napisano 3 Czerwiec 200520 l Autor Ok z tym sobie poradziłem.2-gie moje pytanie: Czemu płachta jak na zdjęciu wyżej w połączeniu z bipedem tak bardzo się rozssypuje (czyli widać dużo czarnych zniekształceń których nawet meshsmooth nie eliminuje)? Czy to wina modelu??
Napisano 4 Czerwiec 200520 l Autor Hmmm.chyba zadaję za trudne pytania:) ALe zadam kolejne: Jak zrobić skrzydła(np: anioła) ja użyłem cylinder+bone oraz płachty z texturami Czy jest to dobry pomysł??
Napisano 5 Czerwiec 200520 l To zależy, jak szczegółowy efekt chcesz osiągnąć. Ja proponuję na model skrzydła bez piór nałożyć pióra z modyfikatorem flex.