Gość mth Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 Witam jestem tu nowy :) i pisze w sprawie, gdyz pilnie potrzebuje pomocy i nie wiem w czym tkwi problem :( Otoz mam w 3ds model, do ktorego chcialem przyporzadkowac szkielet utworzony w biped. Wiec robie wszystko tak jak opisane zostalo to w pliku pomocy: Wpierw zaznaczam sam obiekt, przechodze do panelu Modify, wybieram psyhique i zaznaczam 'attach to node'. Zgodnie z instrukcja naciakm teraz lewym przyciskiem myszki na oknie widoku na szkielecie i powinno pojawic mi sie okno 'Physique Initialization', lecz niestety nic takiego sie nie dzieje, a przycisk 'attach to node' sie odznacza.... Co ja mam zrobic? jak przyporzadkowac ten nieszczesny szkielet do modelu, dlaczego to nie dziala? Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam mth
gregorjan Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 Według mnie to powinno iść tak: Po kliknięciu Attach to node przynajmniej ja musiałem kliknąć na wystający fragment szkieletu bipeda,ponieważ normalnie jest on schowany pod postacią, byc może należy kliknąćna bipeda po wcześniejszym kliknięciu F3 kiedy pojawi się siatka. Niewiem czy pomogłem ale próbowałem:)
Gość mth Napisano 2 Czerwiec 2005 Napisano 2 Czerwiec 2005 Ech, nie podzialalo, dalej ten sam problem... no i jak to zorbic.. :), klikam tym lewym przycikiem i otwiera sie zwykle menu /freeze, unfreeze, move i tak dalej/, a zadnego phusique initialization ani widu ani slychu :(, moze szkielet powinien byc jakos idealnie wpasowany tak, zeby zaden kawaleczek kosci nie wystawal poza obiekt? /choc wydaje i sie, z eto nie to, skoro kolega powyzej zaznaczal wystajaca czesc... ;)/, ktos pomoze?
Master Kiełbaster Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 "klikam tym lewym przycikiem i otwiera sie zwykle menu /freeze, unfreeze, move i tak dalej/" masz myszkę dla leworęcznych? takie menu wyskakuje pod prawym przyciskiem... Po tym jak bierzesz attach to node weź h i kliknij na Bip01 i ni ma opcji by nie zadziałało
Gość mth Napisano 3 Czerwiec 2005 Napisano 3 Czerwiec 2005 Tak, w tym rzeczywisice lezal problem/... dziekuje :). Za to pojawil sie nastepny... po przyporzadkowaniu szkieletu do obiektu zaczynam pracowac nad animacja, jednak jak krotko potwm sie okazuje, animacji podlega szkielet, natomiast obiekt stoi nieruchomo... jakies pomysly?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się