Skocz do zawartości

Przyporzadkowywanie szkieletu do modelu - problem


Gość mth

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy :) i pisze w sprawie, gdyz pilnie potrzebuje pomocy i nie wiem w czym tkwi problem :(

 

Otoz mam w 3ds model, do ktorego chcialem przyporzadkowac szkielet utworzony w biped. Wiec robie wszystko tak jak opisane zostalo to w pliku pomocy: Wpierw zaznaczam sam obiekt, przechodze do panelu Modify, wybieram psyhique i zaznaczam 'attach to node'. Zgodnie z instrukcja naciakm teraz lewym przyciskiem myszki na oknie widoku na szkielecie i powinno pojawic mi sie okno 'Physique Initialization', lecz niestety nic takiego sie nie dzieje, a przycisk 'attach to node' sie odznacza....

 

Co ja mam zrobic? jak przyporzadkowac ten nieszczesny szkielet do modelu, dlaczego to nie dziala?

 

Z gory dziekuje za pomoc, pozdrawiam

mth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Według mnie to powinno iść tak:

Po kliknięciu Attach to node przynajmniej ja musiałem kliknąć na wystający fragment szkieletu bipeda,ponieważ normalnie jest on schowany pod postacią, byc może należy kliknąćna bipeda po wcześniejszym kliknięciu F3 kiedy pojawi się siatka. Niewiem czy pomogłem ale próbowałem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech, nie podzialalo, dalej ten sam problem... no i jak to zorbic.. :), klikam tym lewym przycikiem i otwiera sie zwykle menu /freeze, unfreeze, move i tak dalej/, a zadnego phusique initialization ani widu ani slychu :(, moze szkielet powinien byc jakos idealnie wpasowany tak, zeby zaden kawaleczek kosci nie wystawal poza obiekt? /choc wydaje i sie, z eto nie to, skoro kolega powyzej zaznaczal wystajaca czesc... ;)/, ktos pomoze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, w tym rzeczywisice lezal problem/... dziekuje :). Za to pojawil sie nastepny... po przyporzadkowaniu szkieletu do obiektu zaczynam pracowac nad animacja, jednak jak krotko potwm sie okazuje, animacji podlega szkielet, natomiast obiekt stoi nieruchomo... jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności