Valery Napisano 4 Czerwiec 2005 Share Napisano 4 Czerwiec 2005 niech ktos mi wytlumaczy albo zarzuci linkiem do tutoriala n ten temat ale takiego zeby półmózg zrozumiał... wymiekłem przy tym, prezerobilem jkies tutki ale nie wychodzi mi tam pisze o opcjach o ktorych u mnie nie ma pewnie chodzi o inna wrsje maxa ja mam versje 6. niby zaznaczam te smothing groups ale wtedy i tak wygladza mi sie caly model a ja chce tak zeby jakas czesc byla bardziej a druga mniej wygladzona HELP! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 4 Czerwiec 2005 Share Napisano 4 Czerwiec 2005 wygładza w czym? meshsmouth czy tylko czysta siatka. Smoothing group działa na zasadzie że poligony o jednej grupie wygładzania są renderowane jakby byłe ciągłą powierzchnią (cieniowanie wygłądza płaskie poligony). Jeżeli chodzi o meshsmooth to musisz zaznaczyć opcje żeby uwzględniał smoothing group (jest razem z opcją separate by material czy jakoś tak). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 4 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 4 Czerwiec 2005 chodzi mi o to aby jeden model ( jego siatke ) wygładzic w kilku miejscach roznie. bo jak zarzuce ot tak mesch smoth na cały model to potem mam 10k poly bo siatka jest bardzo gesta w miejcach gdzioe nie musi byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChaoSMakeR Napisano 4 Czerwiec 2005 Share Napisano 4 Czerwiec 2005 a nie mozesz recznie zaznaczyc vertexow w rejonie ktorych chcesz wiecej smootha i dac na zaznaczone vertexy meshsmootha a tam gdzie nie chce to nie dawac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 5 Czerwiec 2005 Share Napisano 5 Czerwiec 2005 możesz pobawić się w poly wygładzając siatkę tam gdzie chcesz przyciskiem Msmooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi