Napisano 4 Czerwiec 200519 l niech ktos mi wytlumaczy albo zarzuci linkiem do tutoriala n ten temat ale takiego zeby półmózg zrozumiał... wymiekłem przy tym, prezerobilem jkies tutki ale nie wychodzi mi tam pisze o opcjach o ktorych u mnie nie ma pewnie chodzi o inna wrsje maxa ja mam versje 6. niby zaznaczam te smothing groups ale wtedy i tak wygladza mi sie caly model a ja chce tak zeby jakas czesc byla bardziej a druga mniej wygladzona HELP!
Napisano 4 Czerwiec 200519 l wygładza w czym? meshsmouth czy tylko czysta siatka. Smoothing group działa na zasadzie że poligony o jednej grupie wygładzania są renderowane jakby byłe ciągłą powierzchnią (cieniowanie wygłądza płaskie poligony). Jeżeli chodzi o meshsmooth to musisz zaznaczyć opcje żeby uwzględniał smoothing group (jest razem z opcją separate by material czy jakoś tak).
Napisano 4 Czerwiec 200519 l Autor chodzi mi o to aby jeden model ( jego siatke ) wygładzic w kilku miejscach roznie. bo jak zarzuce ot tak mesch smoth na cały model to potem mam 10k poly bo siatka jest bardzo gesta w miejcach gdzioe nie musi byc
Napisano 4 Czerwiec 200519 l a nie mozesz recznie zaznaczyc vertexow w rejonie ktorych chcesz wiecej smootha i dac na zaznaczone vertexy meshsmootha a tam gdzie nie chce to nie dawac ??
Napisano 5 Czerwiec 200519 l możesz pobawić się w poly wygładzając siatkę tam gdzie chcesz przyciskiem Msmooth