Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chcę przesuwać obiekt z opóźnieniem mniej więcej 4 px przyczepiony do myszki

jedyna oś po jakiej chcę go przesuwać to X. Ma ktos pomysl na AS? czy do funkcji drag mozna dopisać jakąś blokadę osi y & z?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zrób to przes setProperty

pobierasz położenie myszki - oś x i podajesz tą wartość odpowiednio przystosowaną do zmiany położenia obiektu.

Będziesz musiał zrobić to też przy użyciu onFrameEnter.

Napisano
  • Autor

thx za ogólną odpowiedz. Mógłbyś trochę rozwinąć?W AS raczej raczkuje :P

Napisano

obiekt.onEnterFrame = function() {
       cel = Math.round(_xmouse-this._x);
       ruch = Math.round(cel/20);
       this._x += ruch;
}

dd.onPress = function() {
 startDrag(this,true, 0,40,500,40); //blokuje ruch tylko dla osi x;
}
dd.onRelease = function(){
 stopDrag();
}

}

Napisano

Niedoczytalem :]

dd.onPress = function() {
 startDrag(this,true, 250,0,250,400); //blokuje ruch tylko dla osi y;
}
dd.onRelease = function(){
 stopDrag();
}

}

//albo

obiekt.onEnterFrame = function() {
       cel = Math.round(_ymouse-this._y);
       ruch = Math.round(cel/20);
       this._y += ruch;
}

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności