Napisano 4 Czerwiec 200519 l Chcę przesuwać obiekt z opóźnieniem mniej więcej 4 px przyczepiony do myszki jedyna oś po jakiej chcę go przesuwać to X. Ma ktos pomysl na AS? czy do funkcji drag mozna dopisać jakąś blokadę osi y & z?
Napisano 4 Czerwiec 200519 l zrób to przes setProperty pobierasz położenie myszki - oś x i podajesz tą wartość odpowiednio przystosowaną do zmiany położenia obiektu. Będziesz musiał zrobić to też przy użyciu onFrameEnter.
Napisano 5 Czerwiec 200519 l Autor thx za ogólną odpowiedz. Mógłbyś trochę rozwinąć?W AS raczej raczkuje :P
Napisano 6 Czerwiec 200519 l obiekt.onEnterFrame = function() { cel = Math.round(_xmouse-this._x); ruch = Math.round(cel/20); this._x += ruch; } dd.onPress = function() { startDrag(this,true, 0,40,500,40); //blokuje ruch tylko dla osi x; } dd.onRelease = function(){ stopDrag(); } }
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Autor dzięki bardzo tyle ze os x miala byc niezablokowana a y & z tak :P
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Niedoczytalem :] dd.onPress = function() { startDrag(this,true, 250,0,250,400); //blokuje ruch tylko dla osi y; } dd.onRelease = function(){ stopDrag(); } } //albo obiekt.onEnterFrame = function() { cel = Math.round(_ymouse-this._y); ruch = Math.round(cel/20); this._y += ruch; }
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto