chveti Napisano 4 Czerwiec 2005 Napisano 4 Czerwiec 2005 Chcę przesuwać obiekt z opóźnieniem mniej więcej 4 px przyczepiony do myszki jedyna oś po jakiej chcę go przesuwać to X. Ma ktos pomysl na AS? czy do funkcji drag mozna dopisać jakąś blokadę osi y & z?
Maceo Napisano 4 Czerwiec 2005 Napisano 4 Czerwiec 2005 zrób to przes setProperty pobierasz położenie myszki - oś x i podajesz tą wartość odpowiednio przystosowaną do zmiany położenia obiektu. Będziesz musiał zrobić to też przy użyciu onFrameEnter.
chveti Napisano 5 Czerwiec 2005 Autor Napisano 5 Czerwiec 2005 thx za ogólną odpowiedz. Mógłbyś trochę rozwinąć?W AS raczej raczkuje :P
3rdtrek Napisano 6 Czerwiec 2005 Napisano 6 Czerwiec 2005 obiekt.onEnterFrame = function() { cel = Math.round(_xmouse-this._x); ruch = Math.round(cel/20); this._x += ruch; } dd.onPress = function() { startDrag(this,true, 0,40,500,40); //blokuje ruch tylko dla osi x; } dd.onRelease = function(){ stopDrag(); } }
chveti Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 dzięki bardzo tyle ze os x miala byc niezablokowana a y & z tak :P
3rdtrek Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Niedoczytalem :] dd.onPress = function() { startDrag(this,true, 250,0,250,400); //blokuje ruch tylko dla osi y; } dd.onRelease = function(){ stopDrag(); } } //albo obiekt.onEnterFrame = function() { cel = Math.round(_ymouse-this._y); ruch = Math.round(cel/20); this._y += ruch; }
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się