Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Stworzylem bryle 'cylinder' z sides (scianki) ustawionym na 5. Po wyrenderowaniu wyglada to tak:

h1.jpg

 

przechodze do editable poly, dodaje extrude na gore i wychodzi tak:

h2.jpg

 

skad sie bierze ta kanciastosc? Mesh smooth'a nie bedzie. help :>

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

kanciastość bierze się z tego, że powstałe poligony nie mają przypisanej grupy wygładzania (smoothing group), czyli dokładnie to co napisali powyżej. meshsmooth a smoothing group to nie to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności