Napisano 5 Czerwiec 200519 l Stworzylem bryle 'cylinder' z sides (scianki) ustawionym na 5. Po wyrenderowaniu wyglada to tak: przechodze do editable poly, dodaje extrude na gore i wychodzi tak: skad sie bierze ta kanciastosc? Mesh smooth'a nie bedzie. help :>
Napisano 5 Czerwiec 200519 l nie nadawaj mesh smooth, tylko modyfikator smooth, ewentualnie pobaw sie smoothing groups w ustawieniach obiektu
Napisano 5 Czerwiec 200519 l Autor Ale napisalem, ze nie bedzie mesh smooth'a :P wlasnie o to chodzi :)
Napisano 5 Czerwiec 200519 l kanciastość bierze się z tego, że powstałe poligony nie mają przypisanej grupy wygładzania (smoothing group), czyli dokładnie to co napisali powyżej. meshsmooth a smoothing group to nie to samo.
Napisano 5 Czerwiec 200519 l Autor Jesli tak to sorki wszystkim. Moje niedouczenie :) zaraz to sprawdze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto