Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Stworzylem bryle 'cylinder' z sides (scianki) ustawionym na 5. Po wyrenderowaniu wyglada to tak:

h1.jpg

 

przechodze do editable poly, dodaje extrude na gore i wychodzi tak:

h2.jpg

 

skad sie bierze ta kanciastosc? Mesh smooth'a nie bedzie. help :>

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 974
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie nadawaj mesh smooth, tylko modyfikator smooth, ewentualnie pobaw sie smoothing groups w ustawieniach obiektu

Napisano
  • Autor

Ale napisalem, ze nie bedzie mesh smooth'a :P wlasnie o to chodzi :)

Napisano

kanciastość bierze się z tego, że powstałe poligony nie mają przypisanej grupy wygładzania (smoothing group), czyli dokładnie to co napisali powyżej. meshsmooth a smoothing group to nie to samo.

Napisano
  • Autor

Jesli tak to sorki wszystkim. Moje niedouczenie :) zaraz to sprawdze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności