SimeN Napisano 5 Czerwiec 2005 Share Napisano 5 Czerwiec 2005 Stworzylem bryle 'cylinder' z sides (scianki) ustawionym na 5. Po wyrenderowaniu wyglada to tak: przechodze do editable poly, dodaje extrude na gore i wychodzi tak: skad sie bierze ta kanciastosc? Mesh smooth'a nie bedzie. help :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 5 Czerwiec 2005 Share Napisano 5 Czerwiec 2005 nie nadawaj mesh smooth, tylko modyfikator smooth, ewentualnie pobaw sie smoothing groups w ustawieniach obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvey Napisano 5 Czerwiec 2005 Share Napisano 5 Czerwiec 2005 zaznacz wszystkie polygony i daj auto smooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SimeN Napisano 5 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2005 Ale napisalem, ze nie bedzie mesh smooth'a :P wlasnie o to chodzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 5 Czerwiec 2005 Share Napisano 5 Czerwiec 2005 kanciastość bierze się z tego, że powstałe poligony nie mają przypisanej grupy wygładzania (smoothing group), czyli dokładnie to co napisali powyżej. meshsmooth a smoothing group to nie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SimeN Napisano 5 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2005 Jesli tak to sorki wszystkim. Moje niedouczenie :) zaraz to sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się