Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jest taka sytuacja. Mam animację w której następuje eksplozja. Od klatki 0 do klatki 20, multiplier w MR Area Omni ustawiony w miejscu wybuchu wynosi 0 . Po 20 klatce jest wybuch i w animacji ustawiony jest klucz, który zwiększa multiplier do 2,0. I tu jest problem. We viewporcie wszystko wygląda dobrze : światło po 20 klatce jaśnieje z 0 do 2,0. Natomiast podczas renderingu po 20 klatce za światłem nic się nie dzieje ( jasność światła przez cały czas wynosi 0). Trochę mnie to irytuje. Renderuje w Mental Ray. Kiedy jednak przełączam renderer na Scanline, wszystko jest w porządku :/ tyle, że chce renderować scene w MR . Pomóżcie plisss.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób to tak: ustawiasz klatkę "0", we właściwościach światła 'multiplier' też na 0-> klikasz na klucz (nie na "set key") -> później na "20." klatkę klikasz "Auto Key" i 'multiplier' na 2,0.

 

ps. działa na 100%- sam testowałem

Napisano

I zanim zaczniesz renderowac sprawdz kazda klatke, czy wartosci sie dobrze zmieniaja. Wiem z doswiadczenia, ze to duza oszczednosc. Kiedys tak dwa razy renderowalem krotka scenke... 7 godzin w plecy :)

Napisano

ARGHH, no to ja już nie wiem co robie źle :/// . Robie dokładnie tak jak powiedziałeś greg_jg, jednak nadal nie wychodzi. Jak renderuje klatki pojedynczo to jest git. Jak biorę Active time segment 0 to 100, to już nie jest git. W Track view wszystko wydaje sie dobrze. Jest krzywa w multipler taka jaka powinna być.

 

tu jest screenshot z ustawieniami i track view :

http://img296.echo.cx/img296/1487/swiatlo4qq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności