Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest taka sytuacja. Mam animację w której następuje eksplozja. Od klatki 0 do klatki 20, multiplier w MR Area Omni ustawiony w miejscu wybuchu wynosi 0 . Po 20 klatce jest wybuch i w animacji ustawiony jest klucz, który zwiększa multiplier do 2,0. I tu jest problem. We viewporcie wszystko wygląda dobrze : światło po 20 klatce jaśnieje z 0 do 2,0. Natomiast podczas renderingu po 20 klatce za światłem nic się nie dzieje ( jasność światła przez cały czas wynosi 0). Trochę mnie to irytuje. Renderuje w Mental Ray. Kiedy jednak przełączam renderer na Scanline, wszystko jest w porządku :/ tyle, że chce renderować scene w MR . Pomóżcie plisss.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 983
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób to tak: ustawiasz klatkę "0", we właściwościach światła 'multiplier' też na 0-> klikasz na klucz (nie na "set key") -> później na "20." klatkę klikasz "Auto Key" i 'multiplier' na 2,0.

 

ps. działa na 100%- sam testowałem

Napisano

I zanim zaczniesz renderowac sprawdz kazda klatke, czy wartosci sie dobrze zmieniaja. Wiem z doswiadczenia, ze to duza oszczednosc. Kiedys tak dwa razy renderowalem krotka scenke... 7 godzin w plecy :)

Napisano
  • Autor

ARGHH, no to ja już nie wiem co robie źle :/// . Robie dokładnie tak jak powiedziałeś greg_jg, jednak nadal nie wychodzi. Jak renderuje klatki pojedynczo to jest git. Jak biorę Active time segment 0 to 100, to już nie jest git. W Track view wszystko wydaje sie dobrze. Jest krzywa w multipler taka jaka powinna być.

 

tu jest screenshot z ustawieniami i track view :

http://img296.echo.cx/img296/1487/swiatlo4qq.jpg

Napisano

Dla pewności zrobiłem jeszcze 1 test i wyrenderowałem to tak jak Ty ('Active time segment 0 to 100')... wszystko wyszło prawidłowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności