slayer2004 Napisano 6 Czerwiec 2005 Napisano 6 Czerwiec 2005 Jest taka sytuacja. Mam animację w której następuje eksplozja. Od klatki 0 do klatki 20, multiplier w MR Area Omni ustawiony w miejscu wybuchu wynosi 0 . Po 20 klatce jest wybuch i w animacji ustawiony jest klucz, który zwiększa multiplier do 2,0. I tu jest problem. We viewporcie wszystko wygląda dobrze : światło po 20 klatce jaśnieje z 0 do 2,0. Natomiast podczas renderingu po 20 klatce za światłem nic się nie dzieje ( jasność światła przez cały czas wynosi 0). Trochę mnie to irytuje. Renderuje w Mental Ray. Kiedy jednak przełączam renderer na Scanline, wszystko jest w porządku :/ tyle, że chce renderować scene w MR . Pomóżcie plisss.
greg_jg Napisano 6 Czerwiec 2005 Napisano 6 Czerwiec 2005 Zrób to tak: ustawiasz klatkę "0", we właściwościach światła 'multiplier' też na 0-> klikasz na klucz (nie na "set key") -> później na "20." klatkę klikasz "Auto Key" i 'multiplier' na 2,0. ps. działa na 100%- sam testowałem
SimeN Napisano 6 Czerwiec 2005 Napisano 6 Czerwiec 2005 I zanim zaczniesz renderowac sprawdz kazda klatke, czy wartosci sie dobrze zmieniaja. Wiem z doswiadczenia, ze to duza oszczednosc. Kiedys tak dwa razy renderowalem krotka scenke... 7 godzin w plecy :)
slayer2004 Napisano 6 Czerwiec 2005 Autor Napisano 6 Czerwiec 2005 ARGHH, no to ja już nie wiem co robie źle :/// . Robie dokładnie tak jak powiedziałeś greg_jg, jednak nadal nie wychodzi. Jak renderuje klatki pojedynczo to jest git. Jak biorę Active time segment 0 to 100, to już nie jest git. W Track view wszystko wydaje sie dobrze. Jest krzywa w multipler taka jaka powinna być. tu jest screenshot z ustawieniami i track view : http://img296.echo.cx/img296/1487/swiatlo4qq.jpg
greg_jg Napisano 7 Czerwiec 2005 Napisano 7 Czerwiec 2005 Dla pewności zrobiłem jeszcze 1 test i wyrenderowałem to tak jak Ty ('Active time segment 0 to 100')... wszystko wyszło prawidłowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się