Skocz do zawartości

Jak otekstórować wymodelowany przedmiot


Gedeon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Od niedawna mam 3ds max 7 i modeluję w nim różne przedmioty (jeszcze jestem zielony ale pare rzeczy mi wyszło i jestem zadowolony) ale nie wiem jak na wymodelowany przedmiot nałożyć teksturę. Proszę o pomoc. Z góry dzięuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

najpierw musisz wiedzieć jaka jest różnica między shaderem a texturą. ob nie wiem czy pytasz o shader czy o text.... bo raczej obiekty 3d typu pistolet, stół etc to prędzej shaderki, textura to raczej organika i budowle, chociaż są i wyjątki ;)

 

poza tym naucz się że tekstura pisze się przez u anie ó :P

pamiętaj google twoim przyjacielem nie tweety ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu, ale coraz więcej ludzi zaczyna iść po najmniejszej linii oporu. Zamiast przeczytać, czy nawet (co w tym przypadku jest raczej proste) dojść na wyczucie do rozwiązania, lepiej wysłać posta na forum. Nie neguję wysyłania tu maili z problemami, ale to już jest pewne przegięcie. Niedługo zaczną pojawiać się posty typu: "Jak zrobić sferę w 3ds?". Ludzie, trochę ambicji !

 

Natomiast odpowiadając na pytanie (a co mi tam, taki sympatyczny jestem).

Naciśnij "M", a dalej już samo pójdzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciśnij "M", a dalej już samo pójdzie :P

 

hmmm... ja jak pierwszy raz nacisnąłem M to nie za bardzo wiedziałem co to za kuleczki w okienkach i poco tyle zakłądek na dole :P

 

heh hindus w tym samym momencie napisaliśmy posta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach