Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm.... modelik jest niezły ale mam małe zastrzeżenia do podłoża i czy mógłbyś zrobić render z innej strony bez DOF\'a - - - ogólnie niezłe - - - pozdrowionka

Napisano

Mam jeszcze stary render ale tu mi sie kolory nie podobaja i poza tym te fotony gdzies mi pouciekaly od nabojow i kropy porobily, pistolet jest za ciemny i drewno dziwne i dlaczego ja sam siebie krytykuje???

Napisano

mnie sie podoba render bez DoFa....co do modelu..to nie mam zastrzezeen...jedynie co mnie razi to te materialy...do kul spoko...ale spluwa wyglada strasznie plastikowo....czy to moze zabawka? jjak nie to daj metal !!

 

pozdr

Napisano

hmm

biora pod uwage to ze np. Glocki zabawki wygladaja tak samo jak prawdziwe to trudno tu powiedziec o zabawce :)

 

Widzialem takie pistole w tym kolorze ,ostatnio stal sie on bardzo popularny.

 

Swietny modelik :)

 

Tylko jedno zastrzezenie kolor jest spoko,jednak tlyko przednia czesc lufy wyglada prawidlowo,ta czesc przy rekojesci rzeczywiscie za bardzo plastikowa :)

Dodaj tam taki efekt jak masz z przodu :)

 

greetz[piwo]

 

Napisano

trochę rekojeść za krótka i za gróba - niewygodnie by sie ten pistolet trzymało bo bez magazynaka waży 2 kg :]

 

kuple jakieś dziwne powinny mieć od 9mm do 12.7mm średnicy zależy jaki model :)

 

model poza tym jest super [piwo]

 

tu są kule

 

de1.jpg

 

Napisano

Ten metal wyglada na plastykowy na tym drugim renderze dlatego ze tam jest area light a jak wiadomo ono nie chce za bardzo robic specular co jest zreszta normalne. Metal na 1 i 2 jest dokladnie ten sam.(to jest metal, brazil basic mat: shading : metal, spec:55 gloss:textura sciany prawie biala)

Jezeli chodzi o rekojesc to dziwne ze twierdzisz ze za krotka bo robilem ja wedlug rzutu, no ale moze ktos zle narysowal.

Co do lusek to robilem je na oko, nie wiem jaka dlugosc miec powinny ni szerokosc.

Napisano

jeśli chodzi o teksturki, to pomimo użytego shadera metalu, jeśli nie zrobisz odbić i specularów, to będize i tak wyglądać na plastik i tłumaszenie area lightem nic nie pomoże... mozesz przecież wstawić światło do sceny, które będzie robić tylko spekulary. Co do modelu - git! Co to scenki.. dretwo... brak klimatu, pustka i niewiele poza prezentacją modelu. Scenka poza ogólnym, estetycznym doznaniem powinna coś wyrażać. Pomysłów może być milion.. zalezy z czym Ci się kojarzy Desert Eagle i jakie emocje chcesz przekazać... ja tu się rozpisałem, a wiadomo, że nie ma to jak dobry Desert Eagle! :D

Napisano

Ja sie nie tlumaczylem tylko informowalem, a jak wrzucam area light to nie chce dawac oddzielnych swiatel tylko do spekular bo jak jest inne odbicie swiatla to znaczy ze jest zrodlo, a nie ma cienia, a ja lubie kiedy jest realistycznie.

Napisano

Bardziej jakąś Berrette niż Deser Eagla.

Zacznijmy od tego, że zmień texture na srebrną, taki Eagle ładniej wygląda. Potem popracuj aby wyglądało to jak Izraelski a nie Amerykański pistolet.

Napisano

wyglądem rzecz jasna...przedniej głowki lufy :D a raczej gładkiego jej ścięcia...oraz tym że izraelskie IMI...wytworzyły wytrzymalsze modele :)

 

pozdro...

Napisano

Czasami warto posłuchac słów konstruktywnej i kultualnej krytyki i nie bulwersowac się od razu.

 

Pomyśl jeszcze nad oteksturowaniem. Ja bym go zrobił na stal. Srebrną z czarnymi zakońćzeniami (widziałeś kiedyś w Counter-Strike?). [piwo]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności