Napisano 3 Czerwiec 200321 l Oto moja calkiem nowa praca choc nie tak nowa bo juz stara ale na nowo zrenderowana brazilem z dof, gi :skylight, bounces 2. I jak?:D
Napisano 3 Czerwiec 200321 l hmmm.... modelik jest niezły ale mam małe zastrzeżenia do podłoża i czy mógłbyś zrobić render z innej strony bez DOF\'a - - - ogólnie niezłe - - - pozdrowionka
Napisano 3 Czerwiec 200321 l Autor Mam jeszcze stary render ale tu mi sie kolory nie podobaja i poza tym te fotony gdzies mi pouciekaly od nabojow i kropy porobily, pistolet jest za ciemny i drewno dziwne i dlaczego ja sam siebie krytykuje???
Napisano 4 Czerwiec 200321 l mnie sie podoba render bez DoFa....co do modelu..to nie mam zastrzezeen...jedynie co mnie razi to te materialy...do kul spoko...ale spluwa wyglada strasznie plastikowo....czy to moze zabawka? jjak nie to daj metal !! pozdr
Napisano 4 Czerwiec 200321 l hmm biora pod uwage to ze np. Glocki zabawki wygladaja tak samo jak prawdziwe to trudno tu powiedziec o zabawce :) Widzialem takie pistole w tym kolorze ,ostatnio stal sie on bardzo popularny. Swietny modelik :) Tylko jedno zastrzezenie kolor jest spoko,jednak tlyko przednia czesc lufy wyglada prawidlowo,ta czesc przy rekojesci rzeczywiscie za bardzo plastikowa :) Dodaj tam taki efekt jak masz z przodu :) greetz[piwo]
Napisano 4 Czerwiec 200321 l trochę rekojeść za krótka i za gróba - niewygodnie by sie ten pistolet trzymało bo bez magazynaka waży 2 kg :] kuple jakieś dziwne powinny mieć od 9mm do 12.7mm średnicy zależy jaki model :) model poza tym jest super [piwo] tu są kule
Napisano 4 Czerwiec 200321 l Autor Ten metal wyglada na plastykowy na tym drugim renderze dlatego ze tam jest area light a jak wiadomo ono nie chce za bardzo robic specular co jest zreszta normalne. Metal na 1 i 2 jest dokladnie ten sam.(to jest metal, brazil basic mat: shading : metal, spec:55 gloss:textura sciany prawie biala) Jezeli chodzi o rekojesc to dziwne ze twierdzisz ze za krotka bo robilem ja wedlug rzutu, no ale moze ktos zle narysowal. Co do lusek to robilem je na oko, nie wiem jaka dlugosc miec powinny ni szerokosc.
Napisano 5 Czerwiec 200321 l jeśli chodzi o teksturki, to pomimo użytego shadera metalu, jeśli nie zrobisz odbić i specularów, to będize i tak wyglądać na plastik i tłumaszenie area lightem nic nie pomoże... mozesz przecież wstawić światło do sceny, które będzie robić tylko spekulary. Co do modelu - git! Co to scenki.. dretwo... brak klimatu, pustka i niewiele poza prezentacją modelu. Scenka poza ogólnym, estetycznym doznaniem powinna coś wyrażać. Pomysłów może być milion.. zalezy z czym Ci się kojarzy Desert Eagle i jakie emocje chcesz przekazać... ja tu się rozpisałem, a wiadomo, że nie ma to jak dobry Desert Eagle! :D
Napisano 5 Czerwiec 200321 l Autor Ja sie nie tlumaczylem tylko informowalem, a jak wrzucam area light to nie chce dawac oddzielnych swiatel tylko do spekular bo jak jest inne odbicie swiatla to znaczy ze jest zrodlo, a nie ma cienia, a ja lubie kiedy jest realistycznie.
Napisano 7 Czerwiec 200321 l Autor A co ci to przypomina? Wydaje mi sie ze ci sie z czyms innym pomylilo
Napisano 8 Czerwiec 200321 l Bardziej jakąś Berrette niż Deser Eagla. Zacznijmy od tego, że zmień texture na srebrną, taki Eagle ładniej wygląda. Potem popracuj aby wyglądało to jak Izraelski a nie Amerykański pistolet.
Napisano 8 Czerwiec 200321 l Autor A to tez nie jest desert eagle? Czym sie rozni amerykanski wyglad od izraelskiego????
Napisano 8 Czerwiec 200321 l wyglądem rzecz jasna...przedniej głowki lufy :D a raczej gładkiego jej ścięcia...oraz tym że izraelskie IMI...wytworzyły wytrzymalsze modele :) pozdro...
Napisano 8 Czerwiec 200321 l Autor :)Rzeczywiscie, dopieroteraz to zauwazylem choc studiowalem ten model przez wiele godzin.[piwo]
Napisano 9 Czerwiec 200321 l Czasami warto posłuchac słów konstruktywnej i kultualnej krytyki i nie bulwersowac się od razu. Pomyśl jeszcze nad oteksturowaniem. Ja bym go zrobił na stal. Srebrną z czarnymi zakońćzeniami (widziałeś kiedyś w Counter-Strike?). [piwo]