Napisano 20 Czerwiec 200519 l Otóz chciałbym przedstawić mój problem. Usiłuje wymodelować ostatnio forda mustanga fastback'a jednak coś mi to nie idzie. Głównym tego sprawcą są rzuty które "niby" wcześniejszego niemalże jak dla mnie idealnego ułożenia w maxie zaczynają się "partolić". Poniżej zamieszczam plik z photoshopa czy popełniłem na tym etapie jakiś błąd? Oraz plik z maxa (3ds max 6) oraz dla tych którzy mają wersje starsze plik *.3ds. PLIKI MAXA I RZUTY (POCIETE): http://sr1.mytempdir.com/57539 (320 kb) Czy ktoś mi pomoże? Może komuś się zechce zajrzeć do pliku i wymodelować chociażby maske tak żeby się zgadzała we wszystkich rzutach (jeśli to możliwe) i powiedział co było nie tak. Byłbym niezmiernie wdzięczny. W przyszłości napewno nie tylko mi by się to przydało :) Czekam na waszą odpowiedz. Pzdr.
Napisano 20 Czerwiec 200519 l tu masz dobrze ustawione rzuty i maske (specjalnie dałem tesselate żebyś zrobił swoją) http://www.marvey.prv.pl/1.max zawsze ustawiaj dokładnie blueprinty (koła do jednej linii zderzak do jednej linii)
Napisano 21 Czerwiec 200519 l aha no rzeczywiście 7 więc wsawiam model 3ds musisz jeszcze raz nadać tekstury ale juz plane'y są ustawione http://www.marvey.prv.pl/qq.3ds
Napisano 21 Czerwiec 200519 l koła do jednej linii zderzak do jednej linii jeszcze raz pamiętaj aby bardzo dokładnie ustawiać printy według siebie nie ma za co