Skocz do zawartości

Bones i animowanie tloka w silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc

 

Robie prezentacje silnika do pracy dyplomowej i mam taki problem bo nigdy sie nie bawilem kosciami w 3dsmaxie.

Otoz do animacji tloka postanowilem uzyc kosci, chcialbym zeby kosc (bone03) ktora jest przypisana do IK Chain zeby sie poruszala tylko w zdluz osi Z a nie ZXY bo tworzy sie ruch kulisty i wszystko sie rozjezdza. Probowalem zmieniac w Assign Controler wylaczac XY ale dalej jest tak samo. Help me!!..pliz

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Karawan
Napisano

a koniecznie musisz przez kosci - slyszalem ze sie stosuje forward kinematics ale nie wiem moze sie nie znam

Napisano

No nie musze ale nigdy sie nie bawilem animowaniem i dlatego zabralem sie za kosci...

Napisano

Witam... Nikt mi nie pomoze ??... Nie robilem nigdy zlozonych animacji, niewiem co to forward kinematics i jak sie to je!!... Dzieki za pomoc!!...

Napisano

to czego potrzebujesz to INVERSE KINEMATICKS... niestety, troche tego tez nie czaje, ale w maxie 2.0.. byly sceny, prezentujące wlasnie taką prace tłoków... popatrz na tutoriale pod nazwą INVERSE KINEMATICKS...

Napisano

Dzieki Acid_19, wlasnie o takie cos mi chodzilo....Thx jeszcze raz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności