Gość sq Napisano 5 Czerwiec 2003 Napisano 5 Czerwiec 2003 Czesc Robie prezentacje silnika do pracy dyplomowej i mam taki problem bo nigdy sie nie bawilem kosciami w 3dsmaxie. Otoz do animacji tloka postanowilem uzyc kosci, chcialbym zeby kosc (bone03) ktora jest przypisana do IK Chain zeby sie poruszala tylko w zdluz osi Z a nie ZXY bo tworzy sie ruch kulisty i wszystko sie rozjezdza. Probowalem zmieniac w Assign Controler wylaczac XY ale dalej jest tak samo. Help me!!..pliz
Gość Karawan Napisano 5 Czerwiec 2003 Napisano 5 Czerwiec 2003 a koniecznie musisz przez kosci - slyszalem ze sie stosuje forward kinematics ale nie wiem moze sie nie znam
Gość sq Napisano 5 Czerwiec 2003 Napisano 5 Czerwiec 2003 No nie musze ale nigdy sie nie bawilem animowaniem i dlatego zabralem sie za kosci...
Gość sq Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 Witam... Nikt mi nie pomoze ??... Nie robilem nigdy zlozonych animacji, niewiem co to forward kinematics i jak sie to je!!... Dzieki za pomoc!!...
Acid_19 Napisano 7 Czerwiec 2003 Napisano 7 Czerwiec 2003 to czego potrzebujesz to INVERSE KINEMATICKS... niestety, troche tego tez nie czaje, ale w maxie 2.0.. byly sceny, prezentujące wlasnie taką prace tłoków... popatrz na tutoriale pod nazwą INVERSE KINEMATICKS...
Gość sq Napisano 9 Czerwiec 2003 Napisano 9 Czerwiec 2003 Dzieki Acid_19, wlasnie o takie cos mi chodzilo....Thx jeszcze raz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się