sq Posted June 5, 2003 Share Posted June 5, 2003 Czesc Robie prezentacje silnika do pracy dyplomowej i mam taki problem bo nigdy sie nie bawilem kosciami w 3dsmaxie. Otoz do animacji tloka postanowilem uzyc kosci, chcialbym zeby kosc (bone03) ktora jest przypisana do IK Chain zeby sie poruszala tylko w zdluz osi Z a nie ZXY bo tworzy sie ruch kulisty i wszystko sie rozjezdza. Probowalem zmieniac w Assign Controler wylaczac XY ale dalej jest tak samo. Help me!!..pliz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karawan Posted June 5, 2003 Share Posted June 5, 2003 a koniecznie musisz przez kosci - slyszalem ze sie stosuje forward kinematics ale nie wiem moze sie nie znam Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq Posted June 5, 2003 Author Share Posted June 5, 2003 No nie musze ale nigdy sie nie bawilem animowaniem i dlatego zabralem sie za kosci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq Posted June 7, 2003 Author Share Posted June 7, 2003 Witam... Nikt mi nie pomoze ??... Nie robilem nigdy zlozonych animacji, niewiem co to forward kinematics i jak sie to je!!... Dzieki za pomoc!!... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acid_19 Posted June 7, 2003 Share Posted June 7, 2003 to czego potrzebujesz to INVERSE KINEMATICKS... niestety, troche tego tez nie czaje, ale w maxie 2.0.. byly sceny, prezentujące wlasnie taką prace tłoków... popatrz na tutoriale pod nazwą INVERSE KINEMATICKS... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sq Posted June 9, 2003 Author Share Posted June 9, 2003 Dzieki Acid_19, wlasnie o takie cos mi chodzilo....Thx jeszcze raz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now