Jump to content

Bones i animowanie tloka w silniku


sq

Recommended Posts

Czesc

 

Robie prezentacje silnika do pracy dyplomowej i mam taki problem bo nigdy sie nie bawilem kosciami w 3dsmaxie.

Otoz do animacji tloka postanowilem uzyc kosci, chcialbym zeby kosc (bone03) ktora jest przypisana do IK Chain zeby sie poruszala tylko w zdluz osi Z a nie ZXY bo tworzy sie ruch kulisty i wszystko sie rozjezdza. Probowalem zmieniac w Assign Controler wylaczac XY ale dalej jest tak samo. Help me!!..pliz

Link to comment
Share on other sites

Guest Karawan

a koniecznie musisz przez kosci - slyszalem ze sie stosuje forward kinematics ale nie wiem moze sie nie znam

Link to comment
Share on other sites

to czego potrzebujesz to INVERSE KINEMATICKS... niestety, troche tego tez nie czaje, ale w maxie 2.0.. byly sceny, prezentujące wlasnie taką prace tłoków... popatrz na tutoriale pod nazwą INVERSE KINEMATICKS...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy